عصر بازار

رئیس سازمان امور مالیاتی:

۹۰درصد جامعه ایران از طبقه متوسط هستند

عصر اعتبار- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بیش از ۹۰ درصد جامعه ایران از طبقه متوسط هستند.

۹۰درصد جامعه ایران از طبقه متوسط هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سید کامل تقوی نژاد روز دوشنبه در همایش توسعه شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: یکی از برنامه ها و اولویت های کاری سازمان امور مالیاتی فرهنگ سازی، ایجاد اعتماد و شفافیت در نحوه پرداخت مالیات و آشنایی کامل مردم با این مقوله مهم اقتصادی، اجتماعی و حتی اخلاقی در جامعه است.
    وی تصریح کرد: وصول مالیات از بخش ها و افرادی که توانایی بیشتری دارند و نیز جلوگیری از فرار مالیاتی با استفاده از ابزارهای قانونی و فرهنگ سازی از دیگر برنامه های مهم این سازمان است.
    تقوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش ها و درایت تیم مذاکره کننده هسته ای و دولتمردان قدردانی کرد و افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان همچنان در حال افزایش است.
    وی به گسترش روابط دیپلماسی و مبادلات تجاری، بازرگانی و سرمایه ای در دوران پسا برجام و تمایل روافزون کشورهای مختلف جهان برای ایجاد روابط با ایران اشاره کرد و افزود: اولویت ایران در این راستا نیز جذب سرمایه گذاری و تولید مشترک با نگاه به ظرفیت های داخلی است.
    تقوی نژاد به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نامگذاری شعار محوری سال 95 مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، گفت: تاکید و اهتمام ویژه رهبری به موضوع اقتصاد مسئولیت و تعهد مسئولان و متولیان امر را در این زمینه دوچندان کرده است.
    وی یکی از مهمترین راهکارهای توسعه شهرستان لنده و استان کهگیلویه وبویراحمد را ایجاد همدلی و استفاده مناسب از ظرفیت های بالقوه در بخش های مختلف بویژه در حوزه کشاورزی، آب و گردشگری اعلام کرد.
    سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده مجلس شورای اسلامی، عدل هاشمی منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی نیز در این همایش حضور داشتند.
    شهرستان تازه تاسیس لنده با جمعیتی حدود 23 هزار نفر و 86 روستای دارای سکنه در حدود 300کیلومتری جنوب غرب یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی