عصر بازار

هیأت اقتصادی ایران امروز به اتریش می رود

هیأت اقتصادی و تجاری ایران شامل ۱۱۰ فعال اقتصادی امروز به اتریش سفر می کند

عصر اعتبار : فعالان اقتصادی در این سفر با مقامات و فعالان اقتصادی اتریش دیدار و گفتگو خواهند کرد.

هیأت اقتصادی ایران امروز به اتریش می رود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، فعالان اقتصادی در این سفر با مقامات و فعالان اقتصادی اتریش دیدار و گفتگو خواهند کرد.

    بازدید از واحدهای مختلف صنعتی و خدماتی اتریش، دیدار با مسئولان شهر وین و آشنایی با توانمندی های مدیریتی و خدماتی این شهر و دیدار رو در رو با بخش خصوصی اتریش از اهداف سفر هیأت اقتصادی ایران به وین است.

    صبح روزپنجشنبه، نشست اقتصادی فعالان ایران و اتریش با حضور رؤسای جمهور دو کشور برگزار می شود و وزرای همراه رئیس جمهور، مسئول برگزاری نشست های تخصصی هستند، فعالان اقتصادی دو کشور نیز از دیدگاه ها و مشکلات موجود بر سر راه توسعه روابط اقتصادی دو کشور را مطرح خواهند کرد.

    هیأت اقتصادی ایران در گرایش های صنعت، زیربنایی و مهندسی، سلامت و کشاورزی و غذا در این سفر به رایزنی با طرف های اتریشی خواهند پرداخت ضمن اینکه علاوه بر نشست اقتصادی با حضور رؤسای جمهوری دو کشور ، نشست فناوری با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و نشست بانکی با حضور سیف رییس کل بانک مرکزی به همراه طرف های اتریشی از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.
    چندی پیش، رئیس جمهور اتریش، در رأس هیأتی بلند پایه و همراه با 200فعال اقتصادی این کشور، به ایران سفر کرد.

    سفر هیأت اقتصادی ایران به اتریش تا جمعه سیزده فروردین ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی