عصر بازار

یک میمون، بانکی در خیابان دولت را بهم ریخت!

عصر اعتبار- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود یک میمون دست‌آموز به بانکی در تهران خبر داد.

یک میمون، بانکی در خیابان دولت را بهم ریخت!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا ، سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت 7:41 صبح امروز یک مورد حادثه ورود حیوان به شعب یکی از بانک‌های شمال تهران به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 89 را به محل حادثه واقع در خیابان دولت اعزام کرد.

    وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک میمون بازیگوش در همان دقایق اولیه آغاز به کار شعبه وارد این بانک شده و با ایجاد سر و صدا برای مشتریان و کارمندان بانک ایجاد مزاحمت کرده است و به همین دلیل آنان مجبور به تماس با آتش‌نشانی شده‌اند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این میمون دست‌آموز بوده و ارتباط خوبی با مشتریان بانک داشته است، گفت: آتش نشانان این میمون بازیگوش را بدون هیچگونه آسیب دیدگی گرفته و به ایستگاه منتقل کردند و در حال حاضر نیز به محل نگهداری از حیوانات منتقل شده است.

    ملکی با بیان اینکه به احتمال زیاد این حیوان خانگی بوده و صاحب دارد، گفت: ورود این میمون به شعبه بانک در سال میمون اتفاق جالبی بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی