عصر بازار

پیام مدیر عامل بانک کشاورزی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با ارسال پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.

پیام مدیر عامل بانک کشاورزی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با ارسال پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

    سم الله الرحمن الرحیم

    بانوان گرانقدر خانواده بانک کشاورزی،

    سلام و درود بر شما

    میلاد با سعادت بزرگ بانوی اسلام، دخت پیامبر، حضرت فاطمه زهرا (س)  و روز زن را به شما بزرگواران و تمام بانوان ارجمند تبریک گفته و  همزمانی این زادروز پر برکت با بهار طبیعت و آغاز سال جدید را به فال نیک می گیرم.

    خوشا به سعادت کسانی که رفتار و کردار حضرت فاطمه (س) را الگو و سرمشق زندگی خود قرار می دهند ، به پیروی از پیامبر اسلام(ص)  ، جایگاه والای زنان را گرامی می دارند و شفاعت بنت رسول در روز جزا شامل حالشان می شود.

    بانک کشاورزی، مفتخر است که همواره نگاه ویژه ای به هویت اقتصادی و توان تولیدی بانوان داشته و در ارائه خدمات مالی و اعتباری به زنان در قالب طرح های ویژه ، پیشرو و اثرگذار بوده است.

    مشارکت فعال در طرح های بین المللی توانمندسازی زنان به منظور ارتقای توان علمی و اقتصادی بانوان کارآفرین، انجام خدمات مالی، اعتباری و  بانکداری الکترونیک در قالب طرح های چهارگانه دختران آفتاب، ایران بانو، ایران دخت ، مهر آفتاب و طرح های تسهیلاتی حضرت زینب کبری(س) و حضرت فاطمه (س) با هدف هویت بخشی و نگاه ویژه به فعالیت های مالی ، اقتصادی و تولیدی بانوان ، بیانگر دغدغه بانک کشاورزی در زمینه مطالبات اقتصادی بانوان در جامعه است چراکه بانک کشاورزی همواره به اهمیت و جایگاه زنان به عنوان بازوی قدرتمند و اثرگذار تولید در جامعه واقف بوده است و نقش پررنگ زنان در توسعه اقتصادی کشور را ارج می نهد.

    امیدوارم سال جدید در اجرای سیاست های دولت محترم تدبیر و امید، توفیق خدمتگزاری به هم میهنان بزرگوار و کشاورزان زحمتکش بالاخص بانوان پرتلاش ایران زمین، بیش از پیش میسر شود و بتوانیم با ارائه خدمات مالی و اعتباری شایسته و درخور به زنان توانمند و پرتلاش ایران، موفقیت های بزرگی در توسعه اقتصادی کشور کسب کنیم.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی