عصر بازار

تفاهم‌نامه همکاری صندوق ملی محیط زیست و بانک اتریشی RBI به امضا رسید

عصر اعتبار- معاون سازمان حفاظت محیط زیست و نایب رییس هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست ایران درباره امضای تفاهم‌نامه همکاری صندوق ملی محیط زیست ایران و بانک اتریشی RBI گفت: از ظرفیت این تفاهم‌نامه برای حمایت از پروژه‌های مدیریت پسماند، آب، فاضلاب و پساب، سنجش از دور، اندازه‌گیری آلودگی‌ها و فیلترهای کاهش آلودگی هوا و سایر فعالیت‌های محیط زیستی با اعطای وام و تکنولوژی از طریق صندوق ملی محیط زیست حمایت می‌شود.

تفاهم‌نامه همکاری صندوق ملی محیط زیست و بانک اتریشی RBI به امضا رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا ، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق ملی محیط زیست ایران و بانک اتریشی RBI که در دفتر وزیر محیط زیست، آب و کشاورزی کشور اتریش در وین برگزار شد، سید محمد مجابی، از وزیر محیط زیست، آب و کشاورزی اتریش بابت پیگیری تفاهم‌نامه بین رییس سازمان حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران و این وزارتخانه کشور اتریش تشکر کرد.

    مجابی افزود: هیات 12 نفره‌ای از محیط‌بانان برای آموزش طی ماه آینده به دعوت وزارت محیط زیست اتریش به آن کشور اعزام می‌شوند.

    نایب رییس هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست ایران، تفاهم نامه امضا شده را حایز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: از این ظرفیت برای حمایت از پروژه های مدیریت پسماند، آب، فاضلاب و پساب، سنجش از دور، اندازه‌گیری آلودگی‌ها و فیلترهای کاهش آلودگی هوا و سایر فعالیت‌های محیط زیستی با اعطای وام و تکنولوژی از طریق صندوق ملی محیط زیست حمایت می‌شود.

    وزیر محیط زیست اتریش نیز با اشاره به دعوت از رییس جمهور کشورمان برای سفر به اتریش، ابراز امیدواری کرد تا در اولین فرصت کشورش میزبان دکتر روحانی باشد.

    وی با تاکید بر علاقمندی کشورش برای توسعه روابط همه جانبه با ایران، اعلام کرد که برای هرگونه همکاری و تبادل تجربه و فناوری در زمینه محیط زیست آماده است.

    بنابر اعلام سایت اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، در ادامه این مراسم مدیر عامل بانک RBI هم این اقدام را حرکت اجرایی مناسبی برای گشایش روابط بانکی پس از برداشته شدن تحریم‌ها برشمرد و گفت: خط اعتباری برای حفظ محیط زیست و حمایت از پروژه‌های مربوطه راه‌اندازی کرده و طی چند هفته آینده، هیاتی برای بررسی و اجرایی شدن پروژه‌ها به ایران اعزام می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.http://telegram.org

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی