عصر بازار

بانک رفاه کارگران و مجتمع دارویی درمانی هلال احمر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

عصر اعتبار- در مراسمی با حضور دکتر صدقی مدیر عامل بانک و چوبینه مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران تفاهم نامه همکاری فی ما بین بانک رفاه کارگران و مجتمع دارویی امضا شد.

بانک رفاه کارگران و مجتمع دارویی درمانی هلال احمر تفاهم نامه همکاری امضا کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، در مراسمی با حضور دکتر صدقی مدیر عامل بانک و چوبینه مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران تفاهم نامه همکاری فی ما بین بانک رفاه کارگران و مجتمع دارویی امضا شد.
    در این مراسم که 27 اسفند ماه سال 94 با حضور دکتر محقق نیا عضو هیات مدیره، رحمانپور مدیر امور بازاریابی و طرح و برنامه، یزدی خواه رئیس اداره طراحی محصول و توسعه بازار در دفتر دکتر محقق نیا برگزار شد، متن تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.
    این تفاهم نامه با هدف همکاری و ایجاد تعاملات موثر و مفید در زمینه تمرکز منابع این مرکز و سایر زیرمجموعه های آن نزد بانک، ارائه سایر خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی و اعطای تسهیلات به مجتمع مذکور منعقد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی