عصر بازار

بیمه دانا پرداخت کرد:

بیش از ۸۰ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی تالار وزارت کشور

عصر اعتبار- بیمه دانا خسارت آتش سوزی تالار وزارت کشور را پرداخت کرد.

بیش از ۸۰ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی تالار وزارت کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در نشستی که در دفتر معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت کشور برگزار شد، چک خسارت آتش سوزی تالار بزرگ کشور که بالغ بر 80 میلیارد ریال بود، به بیمه گذار اعطا شد.

    در این مراسم، عبدالحسین پهلوان رییس شورای فنی، علیرضا ضیایی پور، بهروز میرزایی و حسن حاجی صفری، مدیران بیمه های آتش سوزی، روابط عمومی و مجتمع تخصصی اشخاص حضور داشتند، از تلاش های بیمه دانا در ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان وزارت کشور، برآورد و پرداخت خسارت تالار بزرگ کشور از سوی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

    عبدالحسین پهلوان رییس شورای فنی بیمه دانا طی سخنانی، حادثه آتش سوزی تالار وزارت کشور را از خسارت های خاص این شرکت برشمرد و اظهار داشت : بیمه دانا در این حادثه نهایت همکاری و دقت را در برآورد میزان خسارت وارده را برای جلب رضایت بیمه گذار به عمل آورد.

    علیرضا ضیایی پور مدیر بیمه های آتش سوزی نیز پرداخت مبلغ خسارت را ناشی از توانمندی این شرکت بیمه ای دانست و با قدردانی از همکاری و تعامل مناسب مدیران ارشد و سایر مسوولان وزارت کشور در فرایند پرداخت خسارت گفت : خوشحالیم که این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، اما به رغم این موضوع بیمه دانا تمام سعی و تلاش خود را برای جلب رضایت بیمه گذار به کار گرفت و توانست از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آید. در این مراسم مسوولان وزارت کشور نیز با اشاره به تعامل مناسب بیمه دانا با این وزارتخانه، از نحوه خدمات دهی این شرکت بیمه ای به کارکنان خود ابراز رضایت کردند.

    گفتنی است؛ تالار وزارت کشور صبح روز شنبه 11 مهرماه سال گذشته طعمه حریق شد، کارشناسان بیمه دانا بلافاصله در محل وقوع حادثه حاضر شدند و از همان ساعات ابتدایی برآوردهای اولیه در خصوص میزان خسارات احتمالی به عمل آمد. با توجه به گستردگی میزان خسارت، پس از بررسی های دقیق خسارت نهایی برآورد و به بیمه گذار پرداخت شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی