عصر بازار

دکتر واعظی:

پست بانک ایران در سال ۱۳۹۴ عملکرد خوبی داشت

عصر اعتبار- دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان این وزارتخانه و مجموعه‌های وابسته و خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا‌(س) و سال نو گفت: خوشبختانه در این سال پست بانک ایران و شرکت‌های پست و خدمات هوائی پیام عملکرد خوبی داشته و به سودهی رسیدند.

پست بانک ایران در سال ۱۳۹۴ عملکرد خوبی داشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در ادامه عنوان کرد: این بانک درسال گذشته با تجهیز کافی و توجه ویژه دکتر واعظی توانست اقدامات مؤثری از جمله رفع ابهام از وضعیت حقوقی خود انجام دهد.
    فرحی تصریح کرد: سال 1395سال جهش پست بانک ایران است و مجموعه کارکنان خود را ملزم به کمک به برنامه‌های توسعه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر بخش‌های اقتصادی کشور می‌دانند.
    وی درپایان ابزار امیدواری کرد که در سال جدید بتوانیم با تلاش همه همکاران بیش از گذشته به هموطنان و مجموعه وزارتخانه خدمت‌رسانی کرده و در توسعه اقتصادی کشور سهم خوبی داشته باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی