عصر بازار

لوح حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای «سامان ماهواره»

عصر اعتبار- گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان موفق شد لوح قدردانی پانزدهمین همایش ملی و سومین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را به‌دست آورد.

لوح حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای «سامان ماهواره»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین علیزاده مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان ضمن اعلام این خبر گفت: در پانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که با حضور نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ابوترابی نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی، خسروتاج قایم‌مقام وزیر و جمعی دیگر از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی و با مشارکت 600 بنگاه اقتصادی راه‌یافته در اسفند 94 برگزار شد، از 118 بنگاه اقتصادی برتر قدردانی شد.

    وی افزود: تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به بنگاه‌هایی اعطا می‌شود که علاوه بر گذراندن سایر آزمون‌ها حداقل دو سال پیاپی یا سه سال غیرمتوالی موفق به دریافت گواهینامه شده باشند.

    علیزاده گفت: این گروه پس از ثبت‌نام و طی کردن فرایند گزینش شامل ارسال اطلاعات و مستندات در سه مرحله، حضور در سه جلسه دفاعیه رسمی، حضور ارزیابان فرایند و بازدید از شرکت، موفق شد در دومین حضور خود، این ارزیابی را با موفقیت به پایان برساند و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را به‌دست آورد.

    مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان تصریح کرد: همچنین در سومین دوره مراسم اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان که با حضور هاشمی استاندار تهران، مس‌فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، نوابی معاون وزیر جمعی دیگر از مسولان کشوری و استانی و بخش خصوصی کشور برگزار شد، از سامان ماهواره و 51 شرکت برگزیده دیگر با اعطای «لوح استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان» قدردانی شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی