عصر بازار

تصویب جداول بودجه تا ۲ روز آینده

پیش‌بینی ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان جایزه صادراتی در بودجه ۹۵

عصر اعتبار- عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی می‌شود ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان جایزه صادراتی از محل درآمدهای حذف یارانه غیرنیازمندان اختصاص یابد.

پیش‌بینی ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان جایزه صادراتی در بودجه ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، ایرج ندیمی با اشاره به بررسی وضعیت لایحه بودجه 95 در مجلس اظهار داشت: عصر امروز ارقام، جداول و ردیف‌های بودجه سال 95 در کمیسیون تلفیق بررسی و تا دو روز آینده این ردیف‌ها مصوب شود.

    عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 تصریح کرد: درحال حاضر احکام لایحه بودجه در دست نمایندگان بوده و می‌توانند مباحث را بررسی کنند و از یکشنبه هفته آینده نیز کل بودجه در صحن مجلس پیگیری می‌شود.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد راهکارهای عملی اقتصاد مقاومتی در بودجه سال 95 تصریح کرد: تاکنون پیشنهادات خوبی مطرح و البته هنوز در جریان است، یکی از پیشنهادات مربوط به جایزه صادراتی بوده که پیش‌بینی می شود 2 تا 3 هزار میلیارد تومان از محل مازاد درآمدهای حذف یارانه‌بگیران به این موضوع اختصاص یابد.

    وی ادامه داد: همچنین تقویت بنیه دفاعی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر است که 5 هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی