عصر بازار

افزایش سرمایه بانک دی به ۱۰ هزار میلیارد ریال

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک دی در دیدار نوروزی با خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: سرمایه بانک دی در سال ۹۴ از مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال رسید و سرمایه این بانک در سال ۹۵ به ۱۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

افزایش سرمایه بانک دی به ۱۰ هزار میلیارد ریال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶:۰۰

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصراعتبار»،  مدیر عامل  بانک دی در دیدار نوروزی با خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود:  سرمایه بانک دی در سال 94 از مبلغ 5 هزار میلیارد ریال به 6 هزار و 400 میلیارد ریال رسید و سرمایه این بانک در سال 95 به 10 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

    احمد شفیع زاده در خصوص واگذاری نیروگاه دماوند گفت: در سال 94 بنا بر سیاست های دولت برای فراهم سازی زیرساخت ها به عرضه سهام نیروگاه دماوند در فرابورس پرداخت که 7 درصد از سهام این نیروگاه در 3 دقیقه در فرابورس به فروش رسید. بنابراین در سال 95 نیز این واگذاری ها ادامه خواهد یافت .

    مدیرعامل بانک دی همچنین از برقراری کامل ارتباط سوییفت حتی در زمان تحریم خبر داد و خاطر نشان کرد: بانک دی توسعه فعالیت های ارزی را در دستور کار دارد و تعاملات خوبی را در این زمینه برقرار کرده است.

    وی با اشاره به نام‌گذاری سال 1395 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت که از اهداف مهم بانک دی افزایش بهره وری است و این گفتمان را توسعه خواهیم داد هرچند که  ما باید به سمت استفاده از فناوری و دانش‌افزایی و سایر ویژگی‌هایی که در اقتصاد مقاومتی است پیش برویم و باید از خود بخواهیم که مناسب با نیاز مشتری حرکت کنیم. با این ادبیات است که ما در مسیر شکوفایی اقتصاد پیش می‌رویم که خلاقیت یکی از عناصر مهم اقتصاد مقاومتی است ما باید به خلاقیت توجه کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی