عصر بازار

فولادگر گفت:

رقم پیشنهادی یارانه تولید در سال جاری امروز تعیین می‌شود

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی، گفت: امروز در صددیم با همکاری کمیسیون صنایع و حمایت از تولید ملی رقمی را برای یارانه تولید پیشنهاد کنیم تا در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

رقم پیشنهادی یارانه تولید در سال جاری امروز تعیین می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از تسنیم، حمیدرضا فولادگر با اشاره به پیشنهادات کمیسیون صنایع و حمایت از تولید ملی برای بودجه سال 95 که قرار است به صورت یک پیوست به همراه گزارش کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس بررسی شود، اظهارداشت: به عنوان نمونه کمیسیون حمایت از تولیدات پیشنهادات مختلفی را برای میزان یارانه تولید و جوایز صادراتی برای بودجه امسال دارد.

    وی با بیان اینکه متأسفانه در سال 93 فقط 400 میلیارد تومان یارانه به بخش تولید اختصاص پیدا کرد، افزود: در 6 ماهه سال 94 هم 200 میلیارد تومان یارانه در اختیار بخش تولید قرار گرفته است اما هنوز دولت گزارشی از میزان پرداختی یارانه به تولید در 6 ماهه پایانی سال ارائه نکرده است.

    رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی اضافه کرد: به نظر می‌رسد یارانه 6 ماهه پایانی سال 94 بخش تولید بیشتر از 200 میلیارد تومان نباشد.

    فولادگر با اشاره به اینکه دولت در لایحه بودجه رقم خاصی را برای یارانه تولید اعلام نکرده است، گفت: کمیسیون تلفیق مجلس هم در روند بررسی لایحه بودجه فقط به جامعه هدف یارانه نقدی پرداخته و رقمی را برای یارانه تولید اعلام نکرده است.

    وی تصریح کرد: امروز در صددیم با همکاری کمیسیون صنایع و حمایت از تولید ملی رقمی را برای یارانه تولید پیشنهاد کنیم تا در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی