عصر بازار

معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین خبر داد:

ارائه سرویس های جدید بر روی سامانه "جی بی فون" (تلفن بانک)

عصر اعتبار- معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین از فعال سازی سرویس های جدید و متنوع بر روی سامانه "جی بی فون" (تلفن بانک) قوامین خبر داد.

ارائه سرویس های جدید بر روی سامانه "جی بی فون" (تلفن بانک)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کامبیز مطلق با اعلام این خبر گفت: امکان پرداخت قبوض جرائم راهنمایی و رانندگی، اعلام کد شبای حساب، امکان پرداخت چندین قبض به صورت متوالی ، امکان گزارش فکس از تاریخ تا تاریخ ، امکان اخذ گزارش فکس یک ماهه و اعلام وضعیت چک از تازه ترین سرویس های است که بر روی این سامانه فعال شده است.
    معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین با اشاره به راه اندازی سرویس خریداری شارژ اپراتور رایتل از طریق کلیه درگاه های الکترونیکی بانک قوامین گفت: پیش از این سرویس خریداری شارژ اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و قبوض از طریق کلیه درگاه های الکترونیک بانک محقق شده بود و اینک این خدمت نیز به مشتریان ارائه می شود .
    وی با بیان اینکه درسال گذشته با راه اندازی سرویس منحصر به فرد انتقال وجه به شماره تلفن همراه ، مشتریان بی شماری از این خدمت بهره مند شدند ، افزود: مشتریان با فعال سازی سرویس شماره همراه بر روی کارت بانکی خود و اعلام آن به دیگران جهت انتقال وجه می توانند از سرویس انتقال به شماره همراه در شبکه بانکی قوامین استفاده کنند.
    معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین در خصوص سامانه "جی بی تل" (همراه بانک ) نیز گفت: سامانه جدید "جی بی تل" (همراه بانک ) با ارائه خدمات متنوعی همچون انتقال وجه کارت داخلی وشتابی ، مسدودی کارت ،دریافت مانده کارت ، صورت حساب کوتاه مدت کارت ، مشاهده لیست سپرده ها، انتقال وجه عادی و مشاهده شارژهای خریداری شده راه اندازی شده و در دسترس مشتریان است .

    وی با اشاره به فعال سازی سرویس های جدید بر روی سامانه "جی بی نت" (اینترنت بانک) تصریح کرد: تهیه گزارش ومشاهده ریز تراکنش ها از دستگاه های پوز فروشگاهی برای مشتریانی که از دستگاه پوز شرکت سایان کارت استفاده می کنند و همچنین  راه اندازی نسخه موبایلی سامانه "جی بی نت"  (اینترنت بانک) و سرویس های پرداخت قبوض دسته یی،  از سرویس های جدید ارائه شده بر روی این سامانه است.
    مطلق در خصوص  پوزهای داخل شعب ( پین پد ) نیز با بیان مهم ترین سرویس فعال بر روی این پوزها گفت: انتقال وجه شتابی (سحاب) تا سقف یکصد و پنجاه میلیون ریال از خدمات ارائه شده در پوزهای داخل شعب است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی