عصر بازار

کمک به درمان تکمیلی بیماران خاص

عصر اعتبار- مدیرکل امور فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری از اختصاص هزار میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی بازنشستگان تا اول شهریورماه ۹۵ اعتبار دارد.

کمک به درمان تکمیلی بیماران خاص
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از مهر، عباس رشیدی در نشست خبری روز سه‌شنبه افزود: در سال گذشته 600 میلیارد تومان از اعتبارات داخلی صندوق برای بیمه تکمیلی بازنشستگان تحت پوشش اعتبار اختصاص داده شده بود و همچنین بازنشستگان 400 میلیارد تومان در این طرح مشارکت کردند.

    وی گفت: در مجموع هزار میلیارد تومان برای اجرایی شدن بیمه تکمیلی حدود یک میلیون و 300 هزار نفر اختصاص یافت.

    مدیرکل امور فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل هیات نظارتی برای بیماران خاص خبر داد و گفت: این هیات نظارت از چندین متخصص تشکیل شده به طوری که پرونده‌های بیماران خاص با شرایط خاص در آن بررسی شده و به آنهایی که هزینه‌های درمانشان سنگین است، کمکی نیز تعلق می‌گیرد.

    رشیدی با اشاره به اینکه محدودیت در منابع و هزینه‌های دارو، امکان ارائه خدمات بیشتر را از ما می‌گیرد، گفت: برخی داروها در فهرست بیمه کشور نیستند و همچنین در بیمارستان‌های خصوصی نیز هزینه‌هایی که دریافت می‌شود، بسیار بالاست بنابراین ما نمی‌توانیم بدون سقف بیماران خاص را درمان کنیم اما کمک‌هایی به آنها ارائه می‌دهیم.

    به گفته وی، در حالی که سقف بیمه تکمیلی بیماران 14 میلیون تومان است در موارد خاص تا 28 میلیون تومان نیز پرداختی داشته‌ایم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی