عصر بازار

سرنخ جدید از پول‌های بابک زنجانی

آیا پول‌ها پیش رضا ضراب است؟

عصر اعتبار- چند روز پس از انتشار خبر آغاز مزایده اموال باقی مانده بابک زنجانی این بار عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی خبر داد که پول‌های زنجانی پیش رضا ضراب است. اما آیا واقعا ارتباطی بین این دو وجود دارد؟

سرنخ جدید از پول‌های بابک زنجانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در حالی عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی از ارتباط بابک زنجانی با رضا ضراب سخن گفته که 16 اسفند ماه سال 93 رضا ضراب در گفت‌وگویی اختصاصی با اقتصادنیوز در پاسخ به سوالی درباره ارتباطش با بابک زنجانی گفته بود: «نمی‌دانم چطور این داستان درست شده که بابک زنجانی رئیس یا همکار یا شریک من است. این را ابتدا یکی از روزنامه‌های ترکیه با هدف خاص سیاسی مطرح کرد و بعد هم در ایران منعکس شد. زنجانی هیچ‌وقت رئیس من نبوده است. آقایان خودشان یک اشتباه مرتکب شدند و حالا هم نمی‌دانند باید چه بکنند. دنبال مقصر و شریک جرم می‌گردند که بار خودشان را سبک‌تر کنند. ببینید من یک تاجرم؛ کارم مشخص است، دفتر و دستک دارم، پیشینه و خانواده‌ام معلوم است و کارم را هم شفاف انجام می‌دهم. اگر هم خلاف یا خطایی بکنم بسیار زود مشخص می‌شود و تاوانش را باید پس بدهم. اما آقایان به فردی که نه مشخص بود خودش چه‌کاره است و چه تخصصی دارد، نه معلوم بود که خانواده‌اش که هستند و کسی نمی‌دانست اصلا از کجا پیدایش شده میلیاردها یورو پول دادند و حالا هم نمی‌توانند بگیرند. در حالی که من از دو سال قبل به آنها هشدار داده بودم که این فرد آدم درستی نیست و سر شما کلاه می‌گذارد.»

    با این حال امروز عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس تاکید کرد: یکی از مهره‌های مهم پرونده پیچیده زنجانی، رضا ضراب است. برای حل موضوع زنجانی، ضراب باید در دسترس باشد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.http://telegram.org

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی