عصر بازار

معاون رییس جمهور:

برای اصلاح نظام یارانه نقدی منتظر تصمیم مجلس هستیم

عصر اعتبار- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کل کشور با بیان اینکه برای پرداخت نقدی یارانه و اصلاح نظام آن منتظر تصمیم مجلس هستیم، گفت: فعال کردن بخش ساخت و ساز و مسکن یکی از اقدامات دولت برای خروج از رکود و تحریک تقاضا است.

برای اصلاح نظام یارانه نقدی منتظر تصمیم مجلس هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمد باقر نوبخت عصر دیروز در حاشیه نشست تقسیم کار ملی و منطقه‌ای برای افزایش تولید در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پرداخت نقدی یارانه در سالجاری چگونه است، اظهار داشت: با توجه به قانون دو دوازدهم مجبوریم به صورت همان روشی که در ماه‌های گذشته و سال 94 ادامه می‌دادیم برای دو ماه ابتدای سال جاری آن روش را ادامه دهیم تا مجلس قانون بودجه سال 95 را تصویب کند.

    وی افزود: پس از تصویب قانون بودجه سال 95 در مجلس چگونگی توزیع یارانه نقدی به دولت اعلام می‌شود.

    نوبخت در پاسخ به این سوال که اصلاح نظام یارانه‌ای یکی از اقدامات دولت است و چه برنامه‌ای برای آن دیده شده است، گفت: اجازه دهیم که مجلس نظر خود را اعلام کند و ما از همه ظرفیت‌ها برای بهتر استفاده کردن از منابع هدفمندی استفاده خواهیم کرد.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کل کشور در مورد سیاست تحریک تقاضای دولت برای خروج از رکود اظهار داشت: در این سیاست از طریق فعال کردن بخش ساخت و ساز و مسکن اقدام می‌کنیم و در بخش دیگری نیز برای فعال کردن تولیدات از طریق توانمند کردن افراد برای خرید کالا با استفاده از تسهیلات، برنامه داریم.

    وی بیان کرد: برنامه دیگری که برای تحریک تقاضا و خروج از رکود داریم توسعه صادرات است که با بازاریابی در کشورهای دیگر از طریق صادرات غیرنفتی عمل می‌کنیم البته مشوق‌های صادراتی داریم که حداقل هزار میلیارد تومان برای توسعه صادرات برنامه‌ریزی شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو