عصر بازار

پرداخت پاداش بازنشستگان ۹۴ بعداز تصویب بودجه ۹۵ در مجلس

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش از پرداخت پاداش بازنشستگان بلافاصله بعداز تصویب بودجه ۹۵ در مجلس خبر داد.

پرداخت پاداش بازنشستگان ۹۴ بعداز تصویب بودجه ۹۵ در مجلس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید محمدبطحایی با اشاره به چالش های فراروی آموزش و پرورش در سال های اخیر درخصوص پرداخت پاداش بازنشستگان اظهارکرد: برای اولین بار دولت در لایحه بودجه 95، اعتباری را در ردیف مستقلی برای پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی قرار داده است.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باتوجه به عنایت خاصی که مجلس شورای اسلامی به بودجه 95 دارد بعد از تصویب بودجه 95 پاداش بازنشستگان فرهنگی سال 94 پرداخت خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتبار در ردیفی مستقل، چالش هر ساله ما در این خصوص را برطرف کرده و همکاران با دلگرمی بیشتری به خدمت خود ادامه خواهند داد.

    بطحایی با اشاره به تلاش های فراوان در پایان سال 94 برای پرداخت حق التدریس ها افزود: بخشی از حق التدریس ها و همچنین حق الزحمه امتحانات نهایی همکاران مربوط به سال 94 تا اواخر اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی