عصر بازار

اوراق گواهی سپرده بانک گردشگری با رشد ۳۰۴ درصدی سود

عصر اعتبار- اوراق گواهی سپرده عام ۲۰۰ میلیارد تومانی بانک گردشگری درج و با نرخ سود ۲۰ درصدی و سررسید یک ساله آماده معامله در فرابورس شد.

اوراق گواهی سپرده بانک گردشگری با رشد ۳۰۴ درصدی سود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک گردشگری که از 19 دی سال گذشته به دلیل تغییر با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 94 با توقف نماد مواجه است، با درج اوراق گواهی سپرده عام در روز گذشته مواجه شد.

    این اوراق با نماد "گردش 952 " و به میزان 200 میلیارد تومان بوده که با نرخ سود 20 درصدی و سررسید یک ساله ( 15 اسفند 95) و پرداخت سود در هر ماه، آماده معامله در فرابورس شده است.

    قیمت هر ورقه 100 هزار تومان و شامل 2 میلیون ورقه است و محدودیتی در خرید برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد.

    براساس این گزارش، وگردش" 600 میلیارد تومانی با کاهش 28 درصدی، سود هر سهم سال مالی 30 آذر 94 را از 191 به 141 ریال رسانده بود اما با انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی حسابرسی نشده ، مشخص شد سود هر سهم آن با افزایش خیره کننده 304 درصدی، 570 ریال اعلام شده که ناشی از فروش یکی از املاک این بانک فرابورسی در بلوار فرهنگ سعادت آباد است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی