عصر بازار

کشاورزی مطمئن‌ترین مسیر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی در راستای فرمان نوروزی رهبری که پیوست آن اقدام و عمل است، مطمئن‌ترین و باثبات‌ترین مسیر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

کشاورزی مطمئن‌ترین مسیر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسین نیازآذری  عنوان کرد: ضرورت دارد که هم مجلس و هم دولت، ‌شرایط لازم را جهت توسعه بخش کشاورزی فراهم کنند. مجلس قانون مورد نیاز در این بخش -قانون انتزاع- را در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار داد اما وزارت جهادکشاورزی از این ظرفیت ارزشمند به خوبی استفاده نکرد.

    او ادامه داد: ما باید برای اجرایی کردن این قانون، بخش سیاست‌های کلان کشاورزی به ویژه بخش تجهیز و نوسازی و مکانیزاسیون را درنظر داشته باشیم تا بتوانیم به بهره‌وری لازم در این بخش برسیم. بنابراین یکی از اولویت‌هایی که مجلس دهم می‌تواند پی‌گیری کند،‌ بالا بردن بهره‌وری در بخش کشاورزی است.

    این نماینده مجلس درباره هزینه‌های تجهیز بخش کشاورزی نیز توضیح داد:‌ تجهیز و نوسازی هزینه زیادی ندارد. دولت باید تسهیلات لازم را فراهم کند و کشاورز هم آمادگی دارد که هزینه‌هایی را پرداخت کند چراکه بهره‌وری را بالا می‌برد و سود حاصل خواهد شد. به علاوه در پایین آوردن هزینه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

    نماینده بابل در مجلس تاکید کرد: مجلس دهم باید پایین آوردن هزینه‌های تولید، تنظیم بازار و مدیریت واردات و صادرات را در دستور کار خود داشته باشند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی