عصر بازار

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی:

۱۰ درصد از سهام بانک رفاه کارگران به تامین اجتماعی منتقل شد

عصر اعتبار- مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برنامه محوری را مهمترین دستاورد سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۴ بعد از ایفای تعهدات این سازمان دانست و گفت : سازمان تامین اجتماعی سازمانی درآمد و هزینه ای و دارای برنامه است.

۱۰ درصد از سهام بانک رفاه کارگران به تامین اجتماعی منتقل شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر سید تقی نوربخش با حضور در نشست روسا و مسئولین شعب و اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ و دیدار نوروزی با آنان افزود: سال گذشته سال پر فراز و فرود و سختی برای اقتصاد کشور و به تبع آن برای سازمان تامین اجتماعی بود و به لحاظ تمام پارامترهای اقتصادی و اجتماعی و به عقیده اکثر صاحبنظران اقتصادی ، سال 94 سخت ترین سال در طول دو دهه اخیر بوده است.

    مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: علیرغم تنزل درآمدهای نفتی و کاهش منابع عمومی کشور به دلیل تحریم های ظالمانه ، با اعمال سیاست ها و تدابیر دولت ، تورم مهار شده و فشار ها از روی اقتصاد خانوار و مردم به حداقل رسید .

    وی تصریح کرد : با همت ، مجاهدت و عزم خانواده تامین اجتماعی ، این سازمان به خوبی توانست تعهدات خود را در سال 94 ایفا کند.

    دکتر نوربخش اضافه کرد: به عقیده صاحبنظران و افرادی که دارای مسئولیت ها و مناصب مهم اجرایی کشور هستند، کاری که سازمان در سال 94 انجام داد، شبه معجزه بود که در سایه تلاش و برنامه ریزی مدیران و کارکنان این سازمان حاصل شد.

    وی اظهار داشت: در سال گذشته 54 هزار میلیارد تومان بابت تعهدات از سوی این سازمان هزینه شد که 34 هزار میلیارد تومان آن در بخش مستمری ، 15 هزار میلیارد تومان در بخش درمان و مابقی آن بابت هزینه های پشتیبانی بود .

    دکتر نوربخش در ادامه افزود: کار بسیار مهمی دیگری که در سازمان تامین اجتماعی انجام گرفت، تصویب و اجرای برنامه استراتژیک و برنامه راهبردی پنج ساله با کمک و بهره گیری از تجربیات کارکنان صف و ستاد برای اولین بار بود.

    وی تصریح کرد: با مساعدت های خوب دولت در مرداد سال گذشته پرتفوی (سبد سهام) بسیار بزرگی شامل پالایشگاه های بندرعباس و لاوان ، قطار رجاء و 10 درصد از سهام بانک رفاه کارگران به سازمان تامین اجتماعی به طور کامل منتقل گردید و سال 95 به لحاظ ایجاد بستر لازم برای دریافت مطالبات دولت ، سال ویژه ای برای این سازمان است.

    مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تغییر ساختار سازمان تامین اجتماعی و ارتقاء سطح خدمات دهی به بیمه شدگان و مستمری بگیران و سطح رفاهی کارکنان را از جمله برنامه های پایدار این سازمان در سال 95 برشمرد.

    براساس گزارش سازمان تامین اجتماعی، وی سازمان را یک سازمان خدوم و حرفه ای برشمرد که کارکنان آن با افتخار در حال خدمت رسانی به مردم هستند .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو