عصر بازار

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بیماران خاص تا آخر فروردین فرصت دارند یک بیمه درمانی را انتخاب کنند

عصر اعتبار- - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ۷۰ هزار بیمار خاص در کشور، گفت:پنج تا ۱۰ درصد بیماران خاص دو دفترچه دارند که این افراد تا آخر فروردین فرصت دارند فقط یک بیمه درمانی را انتخاب کنند.

بیماران خاص تا آخر فروردین فرصت دارند یک بیمه درمانی را انتخاب کنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، احمد میدری روز پنجشنبه در فرمانداری ویژه آبادان در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت: برخی بیماران خاص از دفترچه های درمانی سازمان بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی استفاده می کنند و به طور متوسط ماهیانه بین 15 تا 30 میلیون ریال یارانه دارو می گیرند.
    وی اظهار داشت:بیماران خاص که دو دفترچه درمانی دارند تا پایان مهلت اعلام شده باید تنها یکی از این دو دفترچه را انتخاب کنند و در غیر این صورت، وزارت تعاون به عنوان مسئول و متولی شورای عالی بیمه درمان، یکی از این دفترچه ها را انتخاب کرده و دیگر دفترچه را حذف می کند.
    میدری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به پرسش ایرنا در خصوص قطع یارانه افرادی که کارت ملی ندارند نیز گفت:پس از گذشت تقریبا دو ماه، از مجموع یک میلیون و 700 هزار نفر شناسایی شده فاقد کارت ملی، یارانه 700 هزار نفر در اسفند ماه سال 1394 قطع شد.
    معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هرکدام از افرادی که یارانه آنها به دلیل نداشتن کارت ملی قطع شده بود، در صورتی که فروردین ماه مراجعه کنند به طور مجدد یارانه آنها برقرار می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی