عصر بازار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

ارتقای سطح خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران از برنامه های امسال تامین اجتماعی است

عصر اعتبار- مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تغییر ساختار سازمان تامین اجتماعی و ارتقای سطح خدمات دهی به بیمه شدگان و مستمری بگیران و سطح رفاهی کارکنان را از جمله برنامه های پایدار این سازمان در سال ۹۵ برشمرد.

ارتقای سطح خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران از برنامه های امسال تامین اجتماعی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سیدتقی نوربخش با حضور در نشست روسا و مسئولان شعب و اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ و دیدار نوروزی با آنان، با تبریک آغاز سال جدید به مدیران و کارکنان تامین اجتماعی و مزین شدن این سال به نام حضرت فاطمه (س) افزود: با مساعدت های خوب دولت در مرداد سال گذشته پرتفوی بسیار بزرگی شامل پالایشگاه های بندرعباس و لاوان، قطار رجاء و 10 درصد از سهام بانک رفاه کارگران به سازمان تامین اجتماعی به طور کامل منتقل شد و سال 95 به لحاظ ایجاد بستر لازم برای دریافت مطالبات دولت، سال ویژه ای برای این سازمان است.
    نوربخش سازمان تامین اجتماعی را یک سازمان خدوم و حرفه ای برشمرد که کارکنان آن با افتخار در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
    مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی؛ برنامه محوری را مهمترین دستاورد سازمان تامین اجتماعی در سال 94 بعد از ایفای تعهدات این سازمان دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی درآمد و هزینه ای و دارای برنامه است.
    وی با بیان اینکه سال 95 با نام دخت گرامی پیامبر اسلام آغاز شده و با نام و یاد این بانوی بزرگوار به پایان خواهد رسید، خاطرنشان کرد: سال گذشته سال پر فراز و فرود و سختی برای اقتصاد کشور و به تبع آن برای سازمان تامین اجتماعی بود و به لحاظ تمام پارامترهای اقتصادی و اجتماعی و به عقیده اکثر صاحبنظران اقتصادی، سال 94 سخت ترین سال در طول دو دهه اخیر بوده است.
    وی تاکید کرد: علیرغم تنزل درآمدهای نفتی و کاهش منابع عمومی کشور به دلیل تحریم های ظالمانه، با اعمال سیاست ها و تدابیر دولت، تورم مهار شده و فشارها از روی اقتصاد خانوار و مردم به حداقل رسید.
    نوربخش تصریح کرد: با همت، مجاهدت و عزم خانواده تامین اجتماعی ، این سازمان به خوبی توانست تعهدات خود را در سال 94 ایفا کند.
    وی اضافه کرد: به عقیده صاحبنظران و افرادی که دارای مسئولیت ها و مناصب مهم اجرایی کشور هستند، کاری که سازمان در سال 94 انجام داد، شبه معجزه بود که در سایه تلاش و برنامه ریزی مدیران و کارکنان این سازمان حاصل شد.
    وی اظهار داشت: در سال گذشته 54 هزار میلیارد تومان بابت تعهدات از سوی این سازمان هزینه شد که 34 هزار میلیارد تومان آن در بخش مستمری ، 15 هزار میلیارد تومان در بخش درمان و مابقی آن بابت هزینه های پشتیبانی بود.
    نوربخش در ادامه افزود: کار بسیار مهم دیگری که در سازمان تامین اجتماعی انجام گرفت، تصویب و اجرای برنامه استراتژیک و برنامه راهبردی 5 ساله با کمک و بهره گیری از تجربیات کارکنان صف و ستاد برای اولین بار بود.
    براساس آمارها 40 میلیون و 200 هزار نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند که دو میلیون و 700 هزار نفر از آنان مستمری بگیران سازمان هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی