عصر بازار

مدیرعامل بانک دی در همایش تحول در نگاه دی:

تخصیص منابع شعب صرف اشتغال‌زایی و کارآفرینی شود

عصر اعتبار- هشتمین همایش تحول در نگاه دی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک دی در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

تخصیص منابع شعب صرف اشتغال‌زایی و کارآفرینی شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش دو روزه که با حضور روسای شعب، معاونان و مدیران بانک برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد سال 1394 شعب سراسر کشور بانک دی، برنامه‌های سال 1395 تببین شد.

    دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در این همایش با اشاره به تحولات اقتصادی کشور و ابراز امیدواری نسبت به رونق اقتصادی در سال جدید با توجه به شعار سال اظهار کرد: انتخاب این شعار از سوی مقام معظم رهبری مسئولیت ما را که در عرصه اقتصادی کشور فعال هستیم دو چندان می‌کند.

    شفیع‌زاده در ادامه سخنانش به موفقیت‌های کسب شده ایران اسلامی در عرصه‌های امنیتی، نظامی و علمی اشاره کرد و افزود:  باید با استفاده از عنصرهای مجاهدت، ایمان، نوآوری و خلاقیت، اعتماد به نفس، عشق به کار و تلاش، دانش و مهارت در عرصه اقتصاد نیز نقش آفرین باشیم.

    وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده بانک دی در سال گذشته تصریح کرد: این موفقیت‌ها ناشی از خرد جمعی و تلاش صف و ستاد بانک است و از تمامی کارکنان می‌خاهیم با همدلی و تلاش مضاعف بر این موفقیت‌ها بیفزایند.

    مدیرعامل بانک دی مدیریت اقتصادی شعب را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر شعبه یک بنگاه اقتصادی است و مدیریت اقتصادی شعبه هم به جذب منابع و هم تخصیص منابع معطوف است اما باید با اتخاذ راهکارهای مناسب به دنبال کاهش قیمت تمام شده پول و افزایش سودآوری بنگاه نیز باشیم.

    وی در ادامه با بیان اینکه از روسای شعب انتظارات زیاد است، اهتمام بیشتر روسای شعب و توجه آنها به امر مشتری مداری در راستای وفادارسازی مشتریان را خواستار شد.

    مدیرعامل بانک دی در پایان سخنانش ضمن تاکید بر تقویت تفکر جهادی و مدیریت جهادی برای به ثمر نشاندن اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: باید تخصیص منابع شعب در چارچوب تدابیر مقام معظم رهبری و دولت محترم صرف اشتغال‌زایی و کارآفرینی شود.

    در ادامه این همایش معاونان و مدیران ادارات مستقل ضمن ارائه برنامه‌های خود، چارچوب کلی فعالیت‌های بانک در سال 1395 را تبیین کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی