عصر بازار

آغاز بررسی لایحه بودجه ۹۵ در صحن علنی مجلس؛ فردا

عصر اعتبار- رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور فردا - یکشنبه - در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

آغاز بررسی لایحه بودجه ۹۵ در صحن علنی مجلس؛ فردا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، مجلس شورای اسلامی در هفته جاری برای بررسی لایحه بودجه سال 95 کل کشور در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح فردا رسیدگی به کلیات لایحه بودجه سال 95 کل کشور را آغاز می کنند و پس از تصویب کلیات وارد بررسی جزییات این لایحه می شوند.

    حسن روحانی رییس جمهور لوایح بودجه سال 1395کل کشور و برنامه ششم توسعه را 27 دی ماه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی اسفندماه پیشنهادهای خود را درمورد این لایحه به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه کردند و سپس بررسی لایحه بودجه سال 95 کل کشور در کمیسیون های تخصصی مجلس و کمیسیون تلفیق آغاز شد.

    رسیدگی به لایحه بودجه سال 1395 در روزهای پایانی اسفند در کمیسیون تلفیق پایان یافت و پس از پایان بررسی در این کمیسیون ، لایحه بودجه سال جاری به جلسه علنی مجلس ارجاع شد.

    بر اساس ماده 187 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، جلسات مجلس برای رسیدگی به بودجه سالانه باید بلاانقطاع در کل ایام هفته به جز روز جمعه و تعطیلات رسمی، حداقل روزی چهار ساعت منعقد شود و تا موقعی که شور و مذاکره پایان نیافته و رأی مجلس أخذ نشده است از دستور خارج نمی‏شود و هیچ لایحه یا طرح دیگر نمی‏تواند مطرح باشد مگر لایحه یک یا چنددوازدهم بودجه درصورت ضرورت.

    مجلسی ها فردا همچنین ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه توسعه کشور، طرح جرم سیاسی اعاده شده از شورای نگهبان و طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد را در دستور کار خود دارند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی