عصر بازار

حسین محمد پورزرندی خبر داد:

افزایش پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور در سال جدید

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر از افزایش پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور در سال جدید خبر داد.

افزایش پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور در سال جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اهمیت توسعه خدمات الکترونیک، ایجاد زیرساخت برای راه‌اندازی دستگاه‌های خودبانک(VTM) را از جمله اقدامات بسیار مهم از سوی این بانک دانست و گفت: این سیستم که چند سال بیشتر از عمر آن در دنیا نمی‌گذرد، از سوی بانک شهر به عنوان نخستین بانک در کشور، راه‌اندازی شده و با استقبال شهروندان در تهران و سایر کلانشهرها مواجه شده است تا به صورت 24ساعته پاسخگوی نیازهای بانکی شهروندان باشد.
    پورزرندی افزود: پیشخوان شهرنت و دستگاه‌های VTM با اولویت استقرار در مکان‌های پرتردد شهرها در حال توسعه است و در این زمینه در صورت صدور مجوز از سوی بانک مرکزی، خدمات دیگری نیز به مجموعه سرویس‌های قابل ارائه در دستگاه‌های VTM افزوده می‌شود. 
    مدیرعامل بانک شهر با اشاره به توسعه پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور تصریح کرد: هم اکنون 200پیشخوان در کشور فعال است و در سال آینده نیز تعدادی به این پیشخوان‌ها اضافه می‌شود.
    وی افزود: همه خدماتی که از طریق پیشخوان‌های شهرنت قابل ارائه است به زودی به وسیله موبایل‌بانک نیز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی