عصر بازار

ثروتمندان کجاها درس می‌خوانند؟

عصر اعتبار- تحصیلات با کیفیت نیز همانند سایر جنبه‌های زندگی انسان، مستلزم هزینه‌های بیشتر است. بسیاری از افراد این هزینه‌ها را برای تامین درآمدهای بیشتر و زندگی بهتر در سال‌های آینده، تقبل می‌کنند.

ثروتمندان کجاها درس می‌خوانند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از خبرنگاران جوان؛تحصیلات با کیفیت نیز همانند سایر جنبه‌های زندگی انسان، مستلزم هزینه‌های بیشتر است. بسیاری از افراد این هزینه‌ها را برای تامین درآمدهای بیشتر و زندگی بهتر در سال‌های آینده، تقبل می‌کنند.

    دانشگاه شیکاگو آمریکا (شهریه سالانه57711 دلار)
    دانشگاه شیکاگو یک دانشگاه خصوصی تحقیقاتی در شهر شیکاگو است که یک انجمن اجتماعی در سال 1890 میلادی اقدام به احداث این دانشگاه کردند و 2 سال بعد اولین کلاس در این دانشگاه برگزار شد.گروه فیزیک دانشگاه شیگاگو اولین دانشمندانی در جهان بودند که بر روی واکنش‌های هسته‌ای تحقیق کردند و همچنین این دانشگاه میزبان بزرگترین انتشارات دانشگاهی در آمریکا است.

    دانشگاه جان هاپکینس آمریکا (شهریه سالانه 57820 دلار)
    دانشگاه جان هاپکینس یک دانشگاه غیر انتفاعی که در با لتیمور آمریکا واقع شد.این دانشگاه در سال 1876 میلادی یعنی 3 سال بعد مرگ جان هاپکینس تاسیس شده در واقع این دانشگاه با پولی که از جان هاپکینس به جا مانده بود ساخته شده که در آن زمان چیزی حدود 7 میلیون دلار بوده است ساخته شده است. دانشگاه جان هاپکینس در بخش علوم طبیعی بسیار شناخته شده است و برای31 سال متوالی به عنوان گران قیمت ترین دانشگاه در زمینه‌های علمی پزشکی و مهندسی شناخته شده است.

    کالج پارسونز آمریکا (شهریه سالانه 57910 دلار)
    کالج خصوصی پارسونز یک کالج مخصوص طراحی در شهر نیویورک است این کالج در سال 1896 میلادی تاسیس شد و در ابتدا کالج چیس نامیده شد و بعد از آن به کالج هنرهای نیویورک تغییر نام داد و در حال حاضر یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌های هنر و طراحی در جهان است.

    کالج دارتموت آمریکا (شهریه سالانه 57996 دلار)
    کالج دارتموت یک کالج خصوصی تحقیقاتی در نیوهمپشایر است و یکی از 9 کالج است که قبل از انقلاب آمریکا یعنی در زمان استعمار انگلستان تاسیس شده است و تا به حال 3 نفر از این کالج قدیمی موفق به کسب جایزه نوبل شده‌اند.

    کالج کلرمونت مکیکن (شهریه سالانه 58065 دلار)
    یک کالج خصوصی هنرهای آزاد در کلرمونت در کالیفرنیا است این کالج در ابتدا به عنوان یک کالج مردانه در سال 1946 میلادی تاسیس شد و از سال 1976 میلادی شرع به پذیرش بانوان کرد و نکته جالب در خصوص این دانشگاه این است که پایین ترین میزان پذیرش دانشجو در جهان را داراست یعنی در سال تعداد دانشجوهایی که پذیرش میکند به تعداد انگشتان یک دست نمیرسد.

    دانشگاه وسلین (شهریه سالانه 58502 دلار)
    میدلتون در کانکتیکات آمریکا است این دانشگاه در سال 1831 میلادی توسط کلیسای متودیست تاسیس شد و تمرکز این مرکز اموزشی،موزش در مقطع کارشناسی در رشته های هنر و علوم پایه است و دومین دانشگاه در جهان از نظر تربیت دانشجو در مقطع دکتری است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی