عصر بازار

جمع آوری بیش از ۴۱۶ میلیارد ریال صدقه در سال ۹۴

عصر اعتبار- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از ۴۱۶ میلیارد ریال صدقه در سال ۹۴ توسط کمیته امداد استان تهران جمع آوری شده است.

جمع آوری بیش از ۴۱۶ میلیارد ریال صدقه در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از مهر، محمدهادی سیف با بیان این مطلب افزود: در مجموع سال گذشته 416 میلیارد و 993 میلیون و 657 هزار و 239 ریال صدقه در استان تهران جمع آوری شده است، گفت: از این رقم، مبلغ  145 میلیارد و 596 میلیون و 895 هزار و 980ریال از محل صندوق های کوچک و مابقی از محل صندوق های متوسط و بزرگ است.

    معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه 669 هزار و 271 صندوق در قالب صندوق های بزرگ، کوچک و متوسط در سطح استان تهران فعال است، گفت: سال گذشته نسبت به نصب و توزیع صندوق های صدقات نیز اقداماتی شده است، که در این مدت 109 هزار و 766 فقره مشترک برای صندوق های خانگی منازل جذب شده است.

    وی در مورد مناطقی که بیشترین کمک های مردمی را در قالب جمع آوری صدقات داشته اند، بیان کرد: در سطح شهرستان ها به ترتیب ری، اسلامشهر ،شهریار و در سطح شهرستان تهران نیز  کمیته امداد شمال شرق تهران بیشترین حجم کمک های مردمی از طریق پرداخت صدقه به صندوق های این نهاد را در سال 94 داشتند.

    سیف به هزینه کرد این صدقات اشاره کرد و گفت: این مبالغ صرف حل مشکلات مددجویان برای امور فرهنگی آموزشی، مسکن، تأمین جهیزیه، اشتغال، ایتام و محسنین، بهداشت و درمان پرداخت می شود.

    وی همچنین به برنامه های این معاونت در سال 95 اشاره و عنوان کرد: سامانه صدقه پیامکی با شماره #8877* برای تمامی مشترکان همراه اول و ایرانسل و رایتل راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند با تعیین کد شهرستان مورد در استان تهران، میزان صدقه خود را مشخص و به نیازمندان اهداء کنند.

    معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در سال 95 صندوق های صدقات، الکترونیکی خواهند شد، افزود: متاسفانه به دلیل فرسودگی صندوق های صدقات در سطح شهر هر روز شاهد آسیب های جدی از جمله دستبرد به آنان هستیم که در این راستا به منظور بهینه سازی و افزایش بهره وری برنامه الکترونیکی کردن آنها را در دست اقدام داریم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو