عصر بازار

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان خبر داد

بهبود شرایط مالی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه عمده‌ترین دغدغه ما افزایش شمار تحت پوششان صندوق است گفت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه شده داریم اما شناخت روستائیان و عشایر از صندوق ما بالانیست و باید در راستای تقویت امر اطلاع رسانی و شناساندن ظرفیت‌های صندوق به جمعیت هدف بیشتر تلاش کنیم.

بهبود شرایط مالی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدرضا رستمی  با اشاره به اینکه در حال حاضر وضع صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خوب است اظهار کرد: عمده‌ترین دغدغه ما افزایش شمار افراد تحت پوشش صندوق است.

    وی افزود: یک میلیون و 400 هزار بیمه شده داریم اما شناخت روستائیان و عشایر از صندوق ما بالانیست و باید در راستای تقویت امر اطلاع رسانی و شناساندن ظرفیت‌های صندوق به جمعیت هدف بیشتر تلاش کنیم.

    مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه حمایت‌های دولت از صندوق کشاورزان در سال گذشته مطلوب بود گفت: دولت به ازای هر مبلغی که بیمه شده بابت حق بیمه می‌پردازد، دوبرابر به صندوق می‌پردازد. درواقع به ازای هر یک ریال سهم بیمه شده، دولت دو ریال به صندوق پرداخت می‌کند و تنها صندوقی هستیم که به این روش در آن عمل می‌شود.

    رستمی ادامه داد: برای سال 95 نیز رقم خوبی در بودجه برای ما پیش‌بینی شده و دولت بدهی به صندوق بابت سال‌های گذشته ندارد.

    وی همچنین به بهبود سرمایه‌گذاری‌های این صندوق پس از رفع تحریم‌ها اشاره و اظهار کرد: افزایش ارزش بازار و بهبود نظام مالی کشور باعث بهبود وضعیت سبد سرمایه گذاری بورسی صندوق شده است. همچنین درآمد حاصل از سرمایه گذاری‌های صندوق از محل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد نیز افزایش یافته است.

    رستمی ادامه داد: در سال 94، بیش از 40 درصد درآمدها و منابع صندوق از محل درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به دست آمد و بهبود این روند در آینده، باعث بهبود شرایط مالی صندوق و در نتیجه ایجاد پشتوانه‌ای مهم برای اجرای تعهدات آتی صندوق در برابر پرداخت مستمری‌ها خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو