عصر بازار

یک مقام مسوول کارگری خواستار شد

کارگران را از مالیات معاف کنید

عصر اعتبار- دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور با تاکید بر معافیت کارگران از پرداخت مالیات، از نمایندگان مجلس خواست تا در قالب بودجه‌هایی که به تصویب می‌رسد و سرمایه‌گذاری‌های خارجی قدرت معیشت کارگران را تقویت کند.

کارگران را از مالیات معاف کنید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، هادی ابوی  اظهار کرد: بحث معیشت دغدغه نمایندگان کارگری راه‌یافته به مجلس دهم است و در شعارهای انتخاباتی و تبلیغاتی خود آن را مطرح کردند لذا کمترین توقع و انتظاری که از نمایندگان داریم این است که در زمینه بهبود وضع معیشت خانوارهای کارگری طرح‌ها و پیشنهادات سازنده‌ای ارائه دهند و با تشکیل کارگروهها و دعوت از نمایندگان کارفرمایی و کارگری قوانین موثری برای کارگران تصویب کنند.

    وی حقوق و دستمزد را یکی دیگر از مطالبات جامعه کارگری دانست و افزود: نمایندگان مجلس می‌توانند از طریق اصلاح یا تغییر ماده یا موادی در قانون کار نسبت به افزایش رفاه و حقوق و دستمزد کارگران اقدام کنند.

    به گفته ابوی، مجلس در قالب بودجه‌هایی که به تصویب می‌رسد یا منابع آزاد شده و سرمایه‌گذاری‌ در بخش های تولید باید قدرت معیشت کارگران را تقویت کند.

    این مقام مسوول کارگری درعین حال حذف مالیات از کارگران را خواستار شد و گفت: در صورتی که مالیات کمتری از واحدهای تولیدی گرفته شود و نیروهای کار معاف از پرداخت مالیت شوند، تولید رونق می‌گیرد و کارگران با انگیزه بیشتر و کیفیت مناسبتر کالا تولید می‌کنند.

    وی در پایان از نمایندگان مجلس دهم خواست تا در جهت اصلاح تبصره دو ماده 7 قانون کار اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و افزود: بستن قراردادهای موقت در کارهای دائم معنا ندارد و موجب افت شدید کیفیت تولید و از بین رفتن انگیزه کار می شود لذا از نمایندگان مجلس می خواهیم که با طرح‌ها و قوانین خوبی که تدوین می‌کنند مطالبات جامعه کارگری را برآورده کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو