عصر بازار

مدیرکل دفتر مرکزی حراست پست بانک ایران:

کارکنان شعب خط مقدم خدمت‌رسانی هستند

عصر اعتبار- کارکنان شعب پست بانک ایران به‌عنوان خط مقدم خدمت‌رسانی هستند و لازم است نگاه ویژه‌ای به آنان داشته باشیم.

کارکنان شعب خط مقدم خدمت‌رسانی هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست این بانک در اولین جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان خراسان جنوبی درسال 1395 ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه کارکنان استان با بیان مطلب فوق و تبریک هفته پاسداشت زن و ابلاغ پیام مدیرعامل به کارکنان گفت: امیدواریم درسال جدید شاهد شکوفائی هرچه بیشتر بانک در عرصه بانکداری و خدمت رسانی به جامعه به ویژه روستائیان باشیم.
    وی با تأکید بر افزایش همکاری و همدلی برای تحقق شعار سال نامگذاری شده توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، در ادامه به حمایت وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارائی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از اهداف و اقدامات پست بانک ایران پرداخت و آن را موجب جهش و پویائی بانک در سال جدید برشمرد.
    مدیرکل دفتر مرکزی حراست با اشاره به برنامه‌های سال جاری بانک افزود: می‌بایست سرانه شعب به سرانه شعب شبکه بانکی کشور نزدیک شود.
    شهرکی‌کیا تصریح نمود: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، همواره بر ایجاد فضای همدلی، تعامل و رقابت سالم و سازنده در بین کارکنان تأکید دارند.
    وی بر تفاوت قصور و تقصیر کارکنان نیز اشاره کرد و اظهارداشت: ایجاد فضای اعتماد بیشتر به مجموعه حراست و سایر واحدهای نظارتی موجب رسیدن به اهداف سازمان توسط کارکنان می‌شود.
    مشاور مدیرعامل در پایان تصریح نمود: مسئولیت‌ها و مقام‌ها گذرا بوده و تنها یادگاری یک کارمند و یا مسئول در طول خدمتش تنها؛ خدمت بی منت و اخلاق نیکو می باشد.
    همچنین در این جلسه محمود کریم‌پور مدیرشعب استان خراسان جنوبی ضمن تبریک سال نو، گزارشی از عملکرد پست بانک استان درسال گذشته ارائه و بر حفظ موقعیت استان در جایگاه کنونی و توجه بیشتر به کاهش میزان مطالبات تأکید نمود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی