عصر بازار

مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد:

بستر سازی ایجاد شهر الکترونیک

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: هوشمندسازی و شهر الکترونیک از اولویت‌هایی است که از سوی بانک شهر با جدیت دنبال می‌شود.

بستر سازی ایجاد شهر الکترونیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این ‌که سیستم بانکی، موتور محرک اقتصاد کشور بوده و نقش مهمی در رشد آن دارد، گفت: پیش از این 30 تا 25درصد منابع مالی کشور در اختیار موسسات مالی غیرمجاز بود که نظارت کاملی نیز بر آنان وجود نداشت اما با تدبیری که اخیراً در زمینه کاهش نرخ سود بانکی انجام شده است، این موسسات نیز در حال ساماندهی است و امیدواریم دولت این موضوع را به سرانجام برساند.

    وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های بانک شهر اظهار کرد: این بانک با هدف حمایت از عمران و آبادانی شهرها تاسیس شد تا پروژه‌های شهری را که در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان نقش اساسی دارد به سرانجام برساند.
    وی افزود: پروژه‌های استراتژیک با نسل آینده در ارتباط است در حالی که پیش از این کمتر از یک درصد منابع شبکه بانکی به آن اختصاص می‌یافت، اما با تاسیس بانک شهر اقدامات زیادی در این زمینه و در حوزه عمرانی کلانشهرها انجام شده است.
    مدیرعامل بانک شهر در ادامه اظهار کرد: پیش از این عمده منابع این بانک متعلق به شهرداری کلانشهرها بود، اما هم اکنون حدود 90درصد منابع، مربوط به شهروندان است و بانک شهر نیز این منابع را برای رفاه آنان هزینه می‌کند.
    وی با اشاره به اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: هوشمندسازی و شهر الکترونیک از اولویت‌هایی است که از سوی بانک شهر دنبال می‌شود و راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، استقرار دستگاه‌های PC – POS برای پرداخت هزینه تاکسی، ارتباط با بانک شهر از طریق سامانه 137 شهرداری و غیره از جمله این اقدامات است.
    پورزرندی خاطرنشان کرد: همچنین در این زمینه سیستم کارت شهروندی برای استفاده در مترو و اتوبوس و تاکسی فعال شده و در حال توسعه است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی