عصر بازار

۱۰شغلی که در آمریکا پردرآمد ترین هستند

عصر اعتبار- مطمئنا برایتان جالب است که بدانید چه شغل هایی در کشور آمریکا بیشترین درآمد را دارند.

۱۰شغلی که در آمریکا پردرآمد ترین هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ادامه به معرفی 10 شغل پردرآمد در آمریکا  را به شما معرفی می کنیم.

    شغل های پردرآمد
    به هنگام انتخاب شغل، برگزیدن شغلی پرمفهوم و چالش برانگیز اهمیت زیادی دارد، ولی از اینکه حقوق بالایی هم دریافت کنیم خوشحال می شویم.
    به تازگی گزارشی از سوی موسسه US News منتشر شده که فهرستی از پردرآمدترین مشاغل در آمریکا را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. البته جای تعجب ندارد که بسیاری از افرادی که در مشاغل سطح بالا فعالیت دارند رقم حقوق شش رقمی دارند.
    شماره 10: پرستار بیهوشی
    متوسط درآمد سالانه: 158,900 دلار
    پرستاران بیهوشی به پزشکان جراح حین انجام عمل جراحی در بیهوش نگه داشتن بیمار کمک می کنند. برای تصدی این شغل باید یک سال آموزش حرفه ای سختگیرانه ای را پشت سر بگذارید.
    شماره 9: دندان پزشک
    متوسط درآمد سالانه: 166,810 دلار
    پردرآمدترین دندان پزشک های آمریکایی در شهرهای لافایت، ایندیانا، برانزویل، تگزاس و ویسکانسین کار می کنند.
    شماره 8: پزشک متخصص اطفال
    متوسط درآمد سالانه: 175,400 دلار
    متخصصین اطفال اگرچه دوره های مختلفی در زمینه هایی همچون تومور شناسی و خون شناسی تا روان پزشکی و رفتارشناسی را پشت سر می گذارند، ولی دست آخر آنچه که بیشترین اهمیت را در حرفه آنها دارد، برقرار کردن ارتباط صمیمی با کودکان و والدین آنها است.
    شماره 7: روان پزشکی
    متوسط درآمد سالانه: 182,700 دلار
    برخلاف جراح ها که با جسم سر و کار دارند، روان پزشک ها به بررسی مشکلات روحی ما می پردازند. برای این دسته از پزشک ها، سلامت روح به اندازه سلامت جسم اهمیت دارد.
    شماره 6: پزشک عمومی
    متوسط درآمد سالانه: 190,530 دلار
    پزشکی عمومی حوزه های مختلفی را پوشش می دهد، از تشخیص بیماری های پوستی و قلب و عروق تا بیماری های زنان. درآمد پزشک ها در این حوزه به دانش و تجربه آنها بستگی دارد، ولی پردرآمدترین پزشک های عمومی در مناطق فلورنس، کارولینای جنوبی، آتلانتا، جورجیا و مدفورد فعالیت دارند.
    شماره 5: ارتودنتیست
    متوسط درآمد سالانه: 201,030 دلار
    وظیفه متخصصین ارتودنسی هدیه کردن لبخندی زیبا به ما است. آنها روش های مختلفی را برای مرتب کردن دندان های نامنظم دارند ولی اغلب از براکت های ارتودنسی استفاده می کنند.
    شماره 4: پزشک متخصص زنان و زایمان
    متوسط درآمد سالانه: 214,750 دلار
    وظیفه این عده از پزشک ها حفظ قدرت باروری و سلامت در زنان است. گروهی از این پزشک ها که در زایمان نیز تخصص دارند، مراقبت از مادران در دوران بارداری و پس از زایمان را نیز انجام می دهند.
    شماره 3: جراح دهان، فک و صورت
    متوسط درآمد سالانه: 219,600 دلار
    این عده از پزشک ها برخلاف دندان پزشک ها، چهار سال بیشتر دوره های تخصصی را در زمینه جراحی پشت سر می گذارند. این گروه از پزشک ها قادر به تشخیص سرطان و همچنین بیهوش کردن بیمار نیز هستند.
    شماره 2: جراح
    متوسط درآمد سالانه: 240,440 دلار
    وظیفه سنگینی بر دوش این گروه از پزشک ها قرار دارد: بدن انسان ها را باز کنید، عضو بیمار بدن را درمان کنید و دوباره بدن را بدوزید. آنها پس از گذراندن 4 سال دوره پزشکی، 5 سال دیگر را در دانشکده جراحی آموزش می بینند.
    شماره 1: متخصص بیهوشی
    متوسط درآمد سالانه: 246,320 دلار
    جای تعجب نیست که جایگاه نخست در اختیار این گروه از پزشک ها قرار داشته باشد. آنها مسئول تهیه و نظارت بر داروهایی هستند که جراح ها برای بیهوش کردن بیماران بکار می برند. پردرآمدترین متخصصین بیهوشی در شهرهای دیترویت، میشیگان و ماساچوست فعالیت دارند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی