عصر بازار

کارشناسان وال استریت پیش بینی کردند

کاهش ۲۰ درصدی درآمد ۶ بانک بزرگ آمریکا در سال ۲۰۱۶

عصر اعتبار- درحالی که بانک های آمریکا سال ۲۰۱۶ را با بدترین وضعیت از زمان بحران مالی ۲۰۰۸ آغاز کرده اند کارشناسان وال استریت پیش بینی می کنند که این سال برای بانک های آمریکایی، سالی نامطلوب باشد و به صورت متوسط میزان درآمد ۶ بانک بزرگ آمریکایی ۲۰ درصد کاهش یابد.

کاهش ۲۰ درصدی درآمد ۶ بانک بزرگ آمریکا در سال ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، هنوز ماه آوریل است، اما برخی کارشناسان در وال استریت پیش بینی می کنند که سال 2016 برای بانک های آمریکایی، سالی نامطلوب باشد.
    تحلیلگران می گویند، این بدترین آغاز سال از زمان بحران مالی 2008-2007 تاکنون است و انتظار می رود این هفته بانک های آمریکایی گزارش هایی ضعیف از عملکرد خود در سه ماهه نخست سال منتشر کنند.
    نگرانی ها درباره رشد اقتصادی در چین، تاثیر قیمت های پایین نفت بر بخش انرژی و نرخ های بهره نزدیک به صفر همگی بر فعالیت های بازارهای سرمایه و رشد استقراض سایه افکنده است.
    بر اساس داده های تامسون رویترز، تحلیلگران پیش بینی می کنند که به صورت متوسط میزان درآمد 6 بانک بزرگ آمریکایی 20 درصد کاهش یابد. انتظار می رود برخی بانک ها، از جمله گروه گلدمن ساکس بدترین گزارش عملکرد بیش از 10 سال گذشته را منتشر کنند.
    این آمارها به معنای وجود مشکل در بخش مالی آمریکا محسوب می شود، زیرا بانک ها معمولا حداقل یک سوم درآمد سالیانه خود را در سه ماهه نخست سال به دست می آورند.
    ریچارد رامسدن، تحلیلگر ارشد گلدمن ساکس گفت: «آنچه ما را نگران می کند این است که آیا این وضعیت نامطلوب قرار است به دیگر دوره های سه ماهه هم سرایت کند؟»
    روز چهارشنبه قرار است انتشار گزارش های عملکرد فصلی بانک های آمریکایی با گزارش جی پی کورگان چیس، بزرگترین بانک این کشور آغاز شود.  سپس بانک های آمریکا، ولز فارگو، سیتی گروپ، مورگان استنلی، گلدمن ساکس طی روزهای پنجشنبه تا دوشنبه گزارش های خود را منتشر کنند.
    جان گرسپاچ، مدیر مالی سیتی گروپ گفت انتظار می رود درآمدهای تجاری در حالت کلی نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته 15 درصد کاهش یابد.
    تحلیلگران در طی ماه گذشته برآوردهای خود از سه ماهه نخست سال را تحت تاثیر فشارهای تجاری کاهش داده اند. آنها اکنون انتظار دارند جی پی مورگان درآمدهایش را 1.30 دلار به ازای هر سهم تعدیل کند. همچنین انتظار می رود بانک آمریکا 24 سنت، ولز فارگو 99 سنت، سیتی گروپ 1.11 سنت و مورگان استنلی 63 سنت در ازای هر سهم، درآمدهایشان را تعدیل کنند. پیش بینی شده که گلدمن ساکس میزان درامد خود به ازای هر سهم را 3 دلار تعدیل کند که کمترین سود در سه ماهه نخست سال از زمان بحران مالی تاکنون خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو