عصر بازار

استاندار اصفهان از بانک صادرات ایران تقدیر کرد

عصر اعتبار- ​استاندار اصفهان از عملکرد و رویکردهای مطلوب بانک صادرات ایران در زمینه اجرای سیاست های اعتباری در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تقدیر به عمل آورد.

استاندار اصفهان از بانک صادرات ایران تقدیر کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، زرگر پور استاندار استان اصفهان با ارسال نامه ای به مدیریت شعب این بانک در آن استان از تلاش ها، سیاست ها و بسترسازی های این بانک در خصوص تسهیل و رفع موانع تولید که موجبات تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و برنامه های دولت و توسعه همه جانبه استان را فراهم نموده است تقدیر و تشکر به عمل آورد.
    شایان ذکر است، این بانک در سال گذشته سیاست های اعتباری با محوریت حمایت از تولید و کارآفرینان در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده و در این رابطه تلاش شده تا اعتبارات به سوی توانمند سازی واحد های تولیدی و افزایش اشتغال هدایت گردد که این رویکرد سال جاری نیز تداوم خواهد یافت.
    گفتنی است استان اصفهان با حدود ١۰ هزار واحد تولیدی و صنعتی پس از استان تهران بیشترین تعداد واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را در اختیار دارد که بخش عمده این واحدها از سوی بانک صادرات ایران تامین اعتبار شده اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی