عصر بازار

بررسی نحوه همکاری میان بانک سرمایه و ضامن بانک آذربایجان

عصر اعتبار- جلسه بررسی همکاری های مشترک بانک سرمایه و ضامن بانک آذربایجان با حضور مدیران عامل و جمعی از مدیران ارشد هر دو بانک برگزار شد.

بررسی نحوه همکاری میان بانک سرمایه و ضامن بانک آذربایجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در جلسه بررسی همکاری های مشترک بانک سرمایه و ضامن بانک آذربایجان، دکتر محمدرضا خانی، رئیس هیات مدیره بانک سرمایه ضمن خیر مقدم به هیات آذربایجانی، ابراز امیدواری کرد که توافقات مورد نیاز جهت همکاری میان بانک سرمایه و ضامن بانک حاصل شود تا هر دو طرف از مزایای این همکاری بهره مند گردند.

    وی با اشاره به این موضوع که در تعاملات بانکی بین المللی آبروی بانک های داخلی به نوعی آبروی نظام در خارج از کشور محسوب می گردد تاکید نمود که به همین دلیل هر بانک غیر ایرانی که بخواهد به نظام بانکی کشور ورود پیدا کند بایستی با یکی از موسسات مورد اعتماد بانک مرکزی من جمله بانک سرمایه در این حوزه همکاری نماید.

    در ادامه اسماعیل‌اف، مدیرعامل ضامن بانک آذربایجان با ابراز خرسندی از پایان تحریم های ایران و اجرایی شدن برجام، در معرفی آن بانک اظهار داشت: ضامن بانک با 58 شعبه در سراسر آذربایجان دارای 25 سال سابقه فعالیت است و از نظر تعداد شعب دومین بانک آذربایجان محسوب می شود.

    اسماعیل‌اف هدف از حضور در ایران را برداشته شدن تحریم ها و آغاز همکاری با بانک های ایرانی و ارائه آخرین خدمات بانکداری عنوان نمود و گفت: از جمله تازه ترین محصولات ضامن بانک، وی‌آی‌پی کارت است که در دنیا کم نظیر بوده و در آذربایجان بی رقیب است.

    مدیر عامل ضامن بانک آذربایجان در  خصوص  VIP Infinite Card  اظهار داشت: این کارت در اکثر فرودگاه های دنیا و برخی فروشگاه ها و هتل ها معتبر بوده و دارندگان آن می توانند از تخفیفات خاصی برخوردار شوند. همچنین با این کارت می توان کلیه فعالیت های پرداخت و دریافت را انجام داد و امنیت بسیار بالایی دارد.

    وی از جمله خدمات دیگر ضامن بانک را مستر کارت و ویزا کارت عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد که بتواند در کنار دلار آمریکا، یورو، روبل روسیه و منات آذربایجان، ریال ایران را نیز در فعالیت های ارزی خود وارد نماید.

    اسماعیل‌اف محصول جدید و انحصاری ضامن بانک را «Caspian Money Transfer» معرفی نمود و گفت: CMT نخستین سیستم انتقال بین المللی پول در کشور آذربایجان است و مشتریان ضامن بانک را قادر می سازد وجوه خود را به راحتی به هر نقطه از دنیا منتقل نمایند. شایان ذکر است در حال حاضر با بیش از دو میلیون بانک در سراسر جهان از طریق این سیستم در ارتباط هستیم و ان‌شاءالله پس از انعقاد همکاری، ضامن بانک می تواند بانک سرمایه را به بانک های عضو مرتبط نماید.

    مدیرعامل ضامن بانک یکی دیگر از خدمات قابل ارائه به بانک سرمایه را پست‌ترمینال‌ها و پوزهای روز دنیا اعلام نمود و اظهار داشت: ضامن بانک نمایندگی یکی از شرکت های معتبر در زمینه تهیه تجهیزات بانکی را دارد و می تواند نیازهای بانک سرمایه را در این خصوص برآورده سازد و همچنین در هتل ها و فرودگاه ها پست‌ترمینال و پوزهایی را نصب و راه اندازی نماید تا توریست ها و مهمانان بین المللی که دارای ویزا کارت و مستر کارت هستند بتوانند فعالیت های مالی خود را انجام دهند.

    شایان ذکر است پس از اجرایی شدن برجام، بانک سرمایه مذاکرات هدفمند و گسترده ای را در خصوص فعالیت و تعامل در حوزه بین الملل و در راستای جذب سرمایه های خارجی و ورود آخرین فناوری ها و خدمات نوین بانکی به میهن اسلامی آغاز نموده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی