عصر بازار

دکتر قنبری:

خدمت‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها موجب کاهش هزینه‌ها و کمک به توسعه روستاها می‌شود

عصر اعتبار- ارائه خدمات توسط پست بانک ایران در روستاها موجب کاهش هزینه‌های روستائیان و کمک به توسعه روستاها و رونق اقتصادی این مناطق می‌شود و انتظار داریم حمایت‌های لازم از این بانک صورت پذیرد.

خدمت‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها موجب کاهش هزینه‌ها و کمک به توسعه روستاها می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر قنبری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم معارفه اعضای جدید هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران ضمن تبریک انتصاب آنان گفت: خوشبختانه موضوع ماهیت حقوقی این بانک حل شده و بیش از گذشته می‌تواند در عرصه‌های مختلف حضور داشته و خدمت‌رسانی کند.
    وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 16 هزار میلیارد تومانی دولت تدبیر و امید در حوزه‌های فناوری اطلاعات افزود: اپراتورهای بخش خصوصی نیز حدود 4 برابر در این راستا سرمایه‌گذاری کرده تا بتوانند خدمت‌رسانی بهتری به مردم داشته باشند.
    قنبری تأکید کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نگاه ویژه ای به روستاها دارد و اعتبارات خوبی از محل بودجه USO برای ارائه خدمات اجباری در روستاها و نقاط محروم اختصاص داده شده که پست بانک ایران می‌تواند مأموریت خوبی در این راستا داشته باشد.
    معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: درحال حاضر پست بانک ایران به عنوان بانک عامل این وزارتخانه و بانک تخصصی حوزه های IT و ICT کشور است و خوشبختانه رسالت حاکمیتی خود را در این خصوص به خوبی انجام می دهد.
    قنبری درپایان با اشاره به لزوم اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه این بانک خاطرنشان ساخت: موضوع Corebanking و سامانه‌های بانکی اصلاح و صورت‌های مالی نیز به خوبی شفاف‌سازی شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی