عصر بازار

توسعه بازار داخلی و توجه ویژه به بازارهای خارجی، رویکرد بیمه دانا در سال ۹۵

عصر اعتبار- نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، مهم ترین اهداف، برنامه ها و سیاست های راهبردی این شرکت در سال جدید را تشریح کرد .

توسعه بازار داخلی و توجه ویژه به بازارهای خارجی، رویکرد بیمه دانا در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق که در جمع مدیران فروش استانی، برنامه های سال 95 را تشریح می کرد، توجه به نیروی انسانی به عنوان محور توسعه و پیشرفت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در سال جدید تصمیم داریم با توجه به اصلاح ترکیب پرتفوی و بهره وری بیشتر نسبت به سال گذشته، نسبت به مناسب تر کردن ساختار بخش سرمایه گذاری، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، وصول مطالبات معوق و اصلاح ساختار تشکیلاتی مدیران مناطق اقدام کنیم .

    وی، حمایت ویژه از نمایندگان و نیروی انسانی، تعامل و همکاری نزدیکتر مدیریت های فنی با شعب و سرپرستان مناطق برای کسب پرتفوی سودآور، شفاف سازی مالی و افزایش میزان رفاه کارکنان را از سایر برنامه های سال جدید عنوان کرد و افزود: بیمه دانا محور تلاش خود را مبتنی بر کسب پرتفوی سود ده{اقتصادی} قرار داده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در سال 95 می کوشد با حرکت به سمت تجمیع پرتفوی بیمه گذاران به خصوص در بخش اموال و بیمه های زندگی، به سیاست ها و اهداف پیش بینی شده خود دست یابد .

    مدیر عامل بیمه دانا گفت: در سال جدید ضمن حفظ و توسعه بازار داخلی سعی خواهیم کرد به بازارهای بین المللی نیز توجه بیشتری داشته باشیم که با توجه به ظرفیت های موجود در شرکت، این امر دور از دسترس نخواهد بود .

    دکتر صادق، حمایت و مشارکت همه جانبه و رعایت اخلاق حرفه ای و مشتری مداری را مورد تاکید قرار داد و افزود: امیدواریم در طول سال جدید با توسعه بازاریابی و شبکه فروش، افزایش تولید حق بیمه با رویکرد پرتفوی اقتصادی، کنترل و بهبود ضریب خسارت، افزایش سهم بازار از فروش بیمه های زندگی و پیگیری وصول مطالبات معوق، ضمن دستیابی به اهداف و برنامه های پیش بینی شده، عملکرد مناسب و قابل قبولی از خود به جای گذاریم .

    بر اساس این گزارش، در پایان این نشست به پرسش های مدیران فروش استان ها پاسخ های لازم ارائه شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو