عصر بازار

وام ۱۰۰ میلیون ریالی برای خرید فرش دستباف

عصر اعتبار- رئیس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید گفت: برای رونق بازار داخلی، وام خرید فرش دستباف تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وام ۱۰۰ میلیون ریالی برای خرید فرش دستباف
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، حمید کارگر در جمع تاجران، تولیدکنندگان، طراحان و دست اندرکاران فرش دستباف استان فارس درشیراز افزود : جوایز صادراتی، یارانه های نمایشگاهی و حمایت ها برای پذیرش هیات های تجاری خارجی در سال 95 احیا می شود.
    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی با اشاره به درخواست جمعی از تولیدکنندگان و تاجران فرش دستباف استان فارس برای جلوگیری از صادرات پشم به کشورهای رقیب و همچنین حل مشکل اخذ عوارض از فرش های مرجوعی گفت: با هماهنگی های انجام شده بین دستگاه های مرتبط در پی یافتن راهی برای کاهش صدور پشم و همچنین لغو اخذ عوارض از فرش های مرجوعی هستیم .
    رئیس مرکز ملی فرش ایران در ادامه با اشاره به برنامه های تبلیغی برای فرش دستباف کشور در عرصه بین المللی گفت: تور تخصصی فرش ایران در سال جاری میلادی برگزار می شود و جمعی از پژوهشگران، تاجران و مجموعه داران خارجی در این تور حضور خواهند داشت و مقصد آخر آنها شیراز خواهد بود.
    وی ادامه داد: علاوه بر آن، با کمک خوشه فرش دستباف فارس، تور تخصصی ویژه خبرنگاران خارجی مقیم ایران برگزار می شود.
    رئیس مرکزملی فرش ایران در بخش دیگری از مطالب خود درباره بیمه قالیبافان نیز بیان داشت: باتوجه به بودجه پیشنهادی دولت، سهم قالیبافان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی در سال 95 افزایش می یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی