عصر بازار

افزایش ۲.۵ برابری درآمد شرکت پست در سال ۹۴

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت پست از افزایش ۲/۵ برابری درآمد این شرکت در سال ۹۴ خبرداد و افزود:‌ اقتصاد مقاومتی در شرکت پست با ارتقاء کیفیت، تنوع سرویس و کاهش قیمت تمام شده، عملیاتی می شود.

افزایش ۲.۵ برابری درآمد شرکت پست در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، مهندس مهری در همایش پست و تحقق اقتصاد مقاومتی که هم اکنون با حضور مدیران استانی شرکت پست، درحال برگزاری است ،با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده بهینه از همه امکانات شرکت پست افزود: اگر بخواهیم شرکت پست در مقابل تکانه ها مقاوم باشد؛ باید از مهمترین سرمایه که همان نیروی انسانی است، بهره گیری کنیم و شبکه پویا و مستقل داشته باشیم تا شعار پست هوشمند در خدمت مردم، عملیاتی شود.

    وی اظهار کرد: باید به درآمد 11200 میلیارد ریالی برسیم که در اسفند ماه سال گذشته این موضوع به استانها ابلاغ شد و همچنین ترافیک 908 میلیون نیز به تفکیک به استان ها ابلاغ شد که اگر رشد سال 93 را تکرار کنیم، انشالله به این ارقام می رسیم.

    مهری ادامه داد: در سال 93 استراتژی ما، اصلاحات از بعد نیروی انسانی، ساختار فنی و اقتصادی و سال جراحی شرکت پست بود؛ در سال 94 جراحی ها تثبیت شد و سال 95 انشاءالله سال تحول شبکه پستی خواهد بود.

    وی بر افزایش کیفیت، سرعت و پایین آمدن قیمت تمام شده تاکید کرد و افزود: لازم است تمرکز بیشتر بر تعادل درآمد و هزینه داشته باشیم و در مجموعه مدیران پست نگاه شرکتی و تفکر اقتصادی را نهادینه کنیم.

    وی تعامل با بخش خصوصی را نیازمند آموزش برشمرد و افزود: خودباوری، محور تسریع در ایجاد تغییرات در شرکت پست است.

    مدیرعامل شرکت پست به درآمد 330 میلیارد تومانی پست در پایان سال 91 اشاره کرد و گفت: در پایان سال 94 این رقم به 755 میلیارد تومان رسید یعنی بیش از 2/5 برابر رشد درآمدی داشته ایم.

    وی به تبادل تجارب استانی در شبکه پستی اشاره کرد و گفت: تغییر در مناسبات بین فردی و سازمانی و شیوه برخورد مناسب با مردم، بسیار ضروری است.

    مهری بر ارائه بهتر، ساده تر و گسترده تر خدمات تاکید کرد و ادامه داد: افزایش سرعت، صرفه جویی، بهره وری، نظم اداری و مالی برای مدیران پست، بسیار حائز اهمیت است.

    رئیس هیات مدیره شرکت پست بر تغییر در روش کسب و کار در این شرکت تاکید کرد و ادامه داد: جهت گیری های پست دنیا به سمت تجارت الکترونیک و پست لجستیک است که ما نیز باید در آن جهت حرکت کنیم.

    مهری GNAF را موضوع ملی عنوان کرد و گفت: کد پستی اصلی ترین بخش اطلاعات است و باید طوری به هنگام سازی اطلاعات انجام شود تا به طور کامل بتوان به کد پستی های ارائه شده اعتماد کرد.

    همایش دو روزه پست و تحقق اقتصاد مقاومتی تا فردا 26 فروردین ادامه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو