عصر بازار

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران:

اقتصاد مقاومتی برمبنای ایدئولوژی و داشته های اقتصادی ما تعریف شده است

عصر اعتبار- «محمدرضا یوسفی» مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت:‌ اقتصاد غربی برمبنای زیاده خواهی و مصرف بیشتر و در نتیجه ثروت اندوزی تراستهای اقتصادی دنیاست ولی اقتصاد مقاومتی برمبنای ایدئولوژی و داشته های اقتصادی ما تعریف شده است.

اقتصاد مقاومتی برمبنای ایدئولوژی و داشته های اقتصادی ما تعریف شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایرنا، نشست تبیین شعار سال روز چهارشنبه با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد.
    مدیرکل سیاسی استانداری تهران در این نشست گفت: اقتصاد غرب با فرهنگ ما همخوانی ندارد اقتصاد غربی برمبنای زیاده خواهی و مصرف بیشتر و در نتیجه ثروت اندوزی تراستهای اقتصادی دنیاست ولی اقتصاد مقاومتی برمبنای ایدئولوژی و داشته های اقتصادی ما تعریف شده است.
    یوسفی در ادامه اقتصاد مقاومتی را نیازمند توجه و برنامه ریزی دولتمردان و همراهی همه جانبه مردم دانست.
    وی افزود: از اولویتهای اصلی اجرای اقتصاد مقاومتی افزایش ساعات کار مفید بخش های مختلف جامعه با مدیریت استراتژیک و حمایت از سرمایه گذاری های داخلی با گسترش مراکز تولیدی است که این گسترش سبب فراوانی شغل تسهیل شرایط اقتصاد داخلی خواهد شد.
    یوسفی اظهار داشت: در سالهای 93 و 94 دولت با تمام مشکلات تحریم و فشارهای داخلی و خارجی، با کمک مردم و تمامی ارکان نظام به سلامتی و سربلندی عبور کرد ولی دولت در سالجاری کشور را با برنامه ریزی های میان مدت و کوتاه مدتی که انجام داده و اجرای انضباط اقتصادی و صرفه جویی در هزینه ها و کاهش وابستگی بودجه به نفت و استفاده از درآمدهای غیر نفتی به خوبی اداره خواهد کرد.
    «بیژن سلیمان پور» فرماندار بهارستان نیز در این نشست گفت: تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی مستلزم تعامل و همکاری همه ارکان نظام و قوای سه گانه است.
    وی افزود: ما با تهیه و تدوین منشور کاری با اولویت اقتصاد مقاومتی، توجه بسیار جدی به این موضوع مهم در سال 95 خواهیم داشت.
    سلیمان پور اظهارداشت: دولت توانست با دست خالی و مشکلات عدیده اقتصادی در سال گذشته نوسانات قیمت ها را کنترل نموده و تورم را مهار کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی