عصر بازار

دلار آمریکا ۱۴۰ ریال افت کرد؛ سکه طلا ۷۰ هزار ریال

عصر اعتبار- صرافان ارز و سکه در معاملات امروز(چهارشنبه) بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با ۱۴۰ ریال افت، نسبت به دیروز ۳۴ هزار و۷۱۰ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۷۰ هزار ریال کاهش ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال داد و ستد کردند.

دلار آمریکا ۱۴۰ ریال افت کرد؛ سکه طلا ۷۰ هزار ریال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از نسیم، صرافان ارز و سکه در معاملات امروز(چهارشنبه) بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با 140 ریال افت، نسبت به دیروز 34 هزار و710 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 70 هزار ریال کاهش 10 میلیون و 380 هزار ریال داد و ستد کردند.

    یک یورو در بازار آزاد تهران (تا ظهر امروز) با 200 ریال رشد 39 هزار و 600 ریال و هر پوند انگلیس نیز بدون تغییر نسبت به دیروز 49 هزار و 600 ریال مورد مبادله قرار گرفتند.

    امروز یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با 70 هزار ریال افت به ارزش 10 میلیون و380 هزار ریال بر روی تابلو صرافان رفت.

    همچنین نیم سکه طلای بهار آزادی با 10 هزار ریال کاهش پنج میلیون و 450 هزار ریال و هر قطعه ربع سکه نیز همانند دیروز 2 میلیون و 900 هزار ریال فروخته شد.

    براساس معاملات امروز هر قطعه سکه یک گرمی طلا با 10 هزار ریال افت یک میلیون و 930 هزار ریال و یک گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 65 هزار ریال دادوستد شد.

    نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با هشت دلار افت یک هزار و 251 دلار اعلام شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی