عصر بازار

دلیل رکوردشکنی سکه در روزهای اخیر

عصر اعتبار- به گفته رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، افزایش قیمت سکه در هفته گذشته به دلیل بالا رفتن تقاضا بود که همیشه در زمان افزایش تقاضا شاهد فعالیت بیشتر دلالان و واسطه گران در بازار هستیم.

دلیل رکوردشکنی سکه در روزهای اخیر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، عبادالله محمد ولی اظهار کرد: در هفته گذشته نوسانی را در قیمت طلا شاهد نبودیم ولی قیمت سکه در اواخر هفته در مقایسه با اوایل هفته حدود 8000 تومان افزایش داشت.

    وی افزود: افزایش قیمت سکه به دلیل بالا رفتن تقاضا بود چون در زمان افزایش قیمت سکه شاهد واسطه‌گری و دلالی بیشتری در بازار هستیم که ضروری است کنترل و نظارت در این ایام افزایش یابد.

    محمدولی در عین حال بیان کرد: بازار طلا و سکه رو به بهبود است و تعاملاتی که با دیگر کشورها برقرار می‌کنیم برای این بازار نویدبخش آینده‌ای خوب است.

    گفتنی است؛ قیمت انواع سکه در روزهای اخیر با نوساناتی در جهت افزایش همراه شد؛ به طوری که قیمت سکه تمام بهار طرح جدید با نوسان حدود 31 هزار تومانی در سه هفته اخیر به یک میلیون و 43 هزار تومان رسید که این قیمت در سال گذشته و امسال بی‌سابقه بوده است.

    ده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی