عصر بازار

پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان بدهی پیمانکاران با اسناد خزانه

هنوز ۱۲۰۰ میلیارد تومان بدهی‌ داریم

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان بدهی پیمانکاران این حوزه با اسناد خزانه خبر داد و گفت: پرداخت بدهی پیمانکاران با اسناد خزانه در سال ۹۵ ادامه می‌یابد.

پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان بدهی پیمانکاران با اسناد خزانه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، علی نورزاد‌ اظهار کرد: نگاهی به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مشخص می‌کند که تحقق بیشتر بندهای ذکر شده در آن به صورت مستقیم یا غیر مستقیم منوط به توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در سراسر کشور است که این امر نشان از وظیفه خطیر شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در برهه حساس کنونی دارد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پیمانکاران یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی سال گذشته بخشی از اسناد خزانه دریافتی را به ارزش 580 میلیارد تومان با هدف پرداخت مطالبات پیمانکاران در اختیار شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل قرار داد که کار پرداخت این اسناد به پیمانکاران انجام شد.

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه بخشی از مطالبات پیمانکاران در این حوزه با اسناد خزانه تسویه شد و هنوز مقداری از این مطالبات باقی مانده است٬ اظهار کرد:‌ شرکت ساخت براساس صورت وضعیت‌های تأیید شده تا پایان سال 94 حدود 1200 میلیارد تومان دیگر به پیمانکاران بدهی دارد.

    نورزاد با بیان اینکه پرداخت بدهی پیمانکاران فعال در حوزه ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اسناد خزانه در سال 95 ادامه پیدا می‌کند ادامه داد: هم اکنون لایحه بودجه سال 95 کشور در مجلس مشغول رسیدگی است که امیدواریم هرچه زودتر کار تصویب و ابلاغ این لایحه به پایان برسد تا همچون سال گذشته از ظرفیت اسناد خزانه در پرداخت مطالبات پیمانکاران استفاده شود.

    بنابراین گزارش پیش از این ‌امیر امینی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل وزیر راه‌ گفته بود:‌‌ تا 9 اسفند سال گذشته 2450 میلیارد تومان مجوز انتشار اسناد خزانه با هدف پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی اخذ شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی