عصر بازار

«بادیگارد» ۴میلیاردی شد

«پنجاه کیلو آلبالو» به مرز ۶میلیارد رسید

عصر اعتبار- در هفته گذشته اقبال مخاطبین بیش از فیلم‌های کمدی به فیلم‌های اجتماعی در حال اکران بود.

«بادیگارد» ۴میلیاردی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، هفته گذشته اقبال مخاطبین بیش از فیلم های کمدی در حال اکران به فیلم های اجتماعی از جمله «بادیگارد»، «ابد و یک روز» و «خشم و هیاهو» بود. این فیلم ها در هفته گذشته با اقبال بهتری مواجه شدند و فروش هفته گذشته «ابد و یک روز» بیش از فیلم های اجتماعی دیگر بود.

    امیر قطبی مدیر فروش دفتر پخش فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فروش فیلم «بادیگارد» در تهران 2 میلیارد و 750 میلیون تومان و در شهرستان 1 میلیارد و 280 میلیون تومان بوده است که جمع فروش فیلم 4 میلیارد و 30 میلیون تومان با داشتن 65 سالن سینما است.

    وی درباره فروش «ابدو یک روز» توضیح داد: این فیلم هفته گذشته با فروش بهتری مواجه شد . در تهران 2 میلیارد و 620 میلیون تومان و شهرستان 930 میلیون تومان فروش داشت که با داشتن 50 سالن سینما به فروش 3 میلیارد و 550 میلیون تومان رسید.

    وی درباره فروش دو فیلم در شب گذشته (26 فروردین) گفت: ابد و یک روز شب گذشته در تهران 142 میلیون تومان و بادیگارد 112 میلیون تومان در تهران از گیشه کسب کردند.

    حیبب اسماعیلی مدیر دفتر فروش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «من سالوادور نیستم» گفت: فیلم در تهران و شهرستان تاکنون به فروش 11 میلیارد و 300 میلیون تومان دست یافته است.

    وی درباره فروش فیلم «کفش هایم کو» گفت: فیلم تاکنون در تهران به فروش 380 میلیون تومان رسیده است.

    سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش فیلم «خشم و هیاهو» گفت: بالاخره اعتراض تهیه کننده سودمند بود و سانس های بیشتری به فیلم اختصاص دادند و سالن داران و اهالی رسانه به رشد فروش فیلم کمک شایانی کردند که امیدواریم این کمک ادامه داشته باشد تا فیلم به درستی دیده شود. فیلم تاکنون در تهران به فروش 540 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 105 میلیون تومان رسیده است.

    وی درباره فروش شب گذشته فیلم توضیح داد: شب گذشته فروش فیلم 35 میلیون تومان بود که فروش بسیار خوبی برای فیلم با تعداد 13 سالن است.

    مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» گفت: فیلم در تهران به فروش 4 میلیارد و 169 میلیون تومان دست یافته است و در شهرستان به فروش 1 میلیارد و 700 میلیون تومان . که در کل 5 میلیارد و 869 میلیون تومان فروش فیلم بوده است. این فیلم شب گذشته به فروش 190 میلیون تومان در تهران نایل شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی