عصر بازار

حسین محمد پورزرندی تصریح کرد:

تلاش برای افزایش سهم مدیریت شهری از منابع بانکی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر با تشریح اقدامات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک و حمایت از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها گفت: برای افزایش سهم مدیریت شهری از منابع بانکی تلاش می‌کنیم.

تلاش برای افزایش سهم مدیریت شهری از منابع بانکی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به این‌که در گذشته تنها یک درصد منابع بانکی برای مدیریت شهری اختصاص داشت اظهار کرد: امروز سهم مدیریت شهری از منابع بانکی به بیش از 8درصد رسیده است در تلاش هستیم این سهام را در رقابت بانکی بیش از این ها افزایش دهیم.
    وی با اشاره به تاریخچه بانک شهر افزود: شهرداری تهران به منظور تامین نقدینگی و سرمایه مورد نیاز برای پوشش هزینه‌های خود از یک سو و استفاده نظام برنامه‌ریزی مدیریت شهری از ظرفیت سرمایه‌گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی برای تحقق و انجام وظایف مدیریت شهری از سوی دیگر، در بهمن ماه سال 1387 اقدام به تاسیس موسسه مالی و اعتباری شهر با سرمایه 1500میلیارد ریال به صورت شرکت سهامی عام کرد که به دنبال آن، سرمایه این بانک به 15.580 میلیارد ریال افزایش یافت.
    پورزرندی با اشاره به اینکه بانک شهر طی دو سال گذشته اقدامات چشمگیری در راستای ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی انجام داده است افزود: بانک شهر متعلق به تمام شهرهای کشوراست، به همین دلیل ما در سیستم رقابتی با 35 بانک هستیم و این حساسیت کار ما و نیاز به پشتیبانی مدیریت شهری را برای حمایت از این بانک در سطح جامعه دوچندان می کند.
    وی همچنین در خصوص چگونگی وضعیت بانک شهر در بازار رقابتی اظهار کرد: در بین 32 بانک کشور جایگاه بسیار خوب و مناسبی داریم و سهم بازار ما در میان بانک‌های خصوصی کشور نیز معادل 10 درصد است.
    مدیر عامل بانک شهر همچنین از آمادگی این بانک برای سرمایه گذاری در احیاء بافت های فرسوده اشاره کرد و افزود: یک پروژه مشارکتی با یکی از شرکت های سازنده در بافت های فرسوده در منطقه 16 به سرانجام رسیده و از ادامه کار در بافت‌های فرسوده استقبال می کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی