عصر بازار

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور :

صاحبان مشاغل تا پایان خرداد برای ارائه اظهارنامه مهلت دارند

عصر اعتبار- براساس اصلاحیه جدید قانون مالیات ها، امسال صاحبان مشاغل تا پایان خرداد ماه مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان ارایه نمایند.

صاحبان مشاغل تا پایان خرداد برای ارائه اظهارنامه مهلت دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: براساس اصلاحیه جدید قانون مالیات ها، امسال صاحبان مشاغل تا پایان خرداد ماه مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان ارایه نمایند.

    به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سید کامل تقوی نژاد، با بیان اینکه تا پیش از این اصلاحیه، 31 تیرماه آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل بود، گفت: از ابتدای سال جاری قانون جدید به اجرا در آمده و مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل از 31 تیرماه به 31 خردادماه تغییر یافته است.

    وی تغییر مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل از تیر به خردادماه را در جهت خدمت رسانی هر چه موثر تر به مودیان، تسهیل و تسریع در ارایه اظهارنامه مالیاتی، افزایش اعتماد و اطمینان مودیان به ثبت اطلاعات و داده های مربوطه و افزایش بهره وری در کار عنوان کرد و گفت: در سنوات گذشته، کلیه مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقیقی، مالکین واحدهای اجاری و اکثر اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه فرصت داشتند، اظهار نامه مربوط به درآمدهای عملکرد سال قبل خود را به ادارات امور مالیاتی ارایه نمایند که این امر، باعث تراکم بالا و ازدحام بیش از حد ارایه اظهارنامه در این ماه و به ویژه در روزهای پایانی تیرماه می شد و هم مودیان و هم کارکنان سازمان، با مشکلات عدیده ای روبرو می شدند.

    رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: از سال جاری، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد صاحبان مشاغل، پایان خردادماه هر سال و موعد مقرر ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی نیز پایان تیرماه هر سال خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو