عصر بازار

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد

صدور کارت‌های خرید کالای ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی ویژه فرهنگیان

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از اجرای دوطرح خرید کالای اساسی تا سقف ۱۰ و ۱۵ میلیون تومان ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از فروشگاه‌های "رفاه" و "اتکا" خبر داد.

صدور کارت‌های خرید کالای ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی ویژه فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، شهاب‌الدین غندالی درباره سرانجام طرح توزیع «کارتهای فرهنگ» در میان فرهنگیان عضو صندوق ذخیره که دوسال گذشته کلید خورد اظهار کرد: متاسفانه به علت برخوردهای نادرست در داخل و بیرون از آموزش و پرورش از این طرح استقبال نشد.

    وی افزود: این طرح در بیش از 50 فروشگاه در استان‌هایی چون تهران، مازندران، سیستان و بلوچستان و ‌قزوین به راه افتاد اما به علت عدم استقبال، سرمایه گذار از طرح خارج شد و با بانک سرمایه تسویه حساب کرد.

    مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به پرسشی پیرامون برنامه ریزی برای اجرای طرح های مشابه کارت فرهنگ برای فرهنگیان گفت: اخیرا صدور کارت‌های اعتباری خرید ویژه اعضای صندوق ذخیره را در دست داریم.

    غندالی ادامه داد: مورد نخست قرارداد با فروشگاه‌های رفاه است که در برخی استان‌ها چون تهران آغاز شده است و بر اساس آن اعضای صندوق می‌توانند تا سقف 10 میلیون تومان کالای اساسی از فروشگاه‌های رفاه خریداری کنند که موظف اند آن را 24 ماهه بازگردانند. همکاران می توانند جهت ثبت نام و دریافت کارت به ادارات رفاه آموزش و پرورش مناطق و نمایندگی‌های صندوق مراجعه کنند.

    وی افزود: مورد دوم قرارداد با فروشگاه‌های اتکاست که بر اساس آن فرهنگیان می‌توانند تا سقف 15 میلیون تومان کالای اساسی خریداری کنند. علاوه بر این می‌توانند ماهانه 600 هزارتومان کالای سوپری با سود صفر خریداری کنند و مبالغ آن را سه ماهه بازگردانند، البته هنوز این طرح اجرایی نشده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی