عصر بازار

معاون وزیر رفاه خبر داد

صدور ۴۰۰ هزار کارت اعتباری برای بازنشستگان تامین اجتماعی

عصر اعتبار- معاون وزیر رفاه با اعلام این خبر که بیش از ۴۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی، کارا کارت اعتباری دریافت کردند گفت: علاوه بر خرید کالا در فاز بعدی ارائه خدمات گردشگری نیز ارائه خواهد شد.

صدور ۴۰۰ هزار کارت اعتباری برای بازنشستگان تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سید احمد میدری با بیان اینکه تاکنون بیش از 400 هزار نفر از مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی کارا کارت رفاه ایرانیان دریافت کردند، اظهار داشت: این  افراد با نرخ سود 12 درصد از بانک رفاه کارگران اعتبار دریافت می‌کنند.

    وی افزود: با این کارت‌های اعتباری علاوه بر کالاهای ایرانی دیگر کالاها نیز امکان خریداری دارند و اقساط آن به محض خرید در اولین سررسید از فیش حقوقی کارگران کسر می‌‌شود.

    میدری با بیان اینکه در فاز بعدی دیگر سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها به این طرح می‌پیوندند گفت: ارائه خدمات گردشگری و سایر خدمات نیز در مراحل بعدی به این کارت اعتباری تعلق خواهد گرفت.

    معاون وزیر رفاه با اشاره به اینکه اقساط این طرح 12 ماهه و با سود 12 درصد است گفت: مستمری‌بگیران و بازنشستگان استان تهران و البرز به صورت خودکار در سامانه رفاه ثبت‌نام شدند و در صورت مراجعه امکان دریافت تسهیلات دارند.

    وی افزود: سایر استان‌ها با مراجعه به سامانه رفاه و ارسال پیامک از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

    میدری با اشاره به فروشگاه طرف قرارداد این طرح گفت: فروشگاه‌های رفاه، اتکا، فرهنگیان و امکان در حال حاضر و فروشگاه‌های اسکاد نیز در آینده با اتمام رایزنی‌ها به این طرح اضافه خواهند شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی