عصر بازار

کارمند بانک ملی، ناجی خانواده گرفتار سیل شد

عصر اعتبار- شاید اگر لحظه‌ای به غرق شدن احتمالی این خانواده بیاندیشیم بیشتر به ارزش کار محمودی پی ببریم مردی که از وقوع یک حادثه دردناک جلوگیری کرد.

کارمند بانک ملی، ناجی خانواده گرفتار سیل شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تابناک، محمودی کارمند بانک ملی دهدشت در مسیر بازگشت از بهبهان به سمت دهدشت متوجه می شود دو نفر در رودخانه خیرآباد در حال غرق شدن هستند که با فداکاری مثال زدنی از غرق شدن آنها جلوگیری می‌کند.

    حوالی ساعت 17 عصر خانواده خوزستانی در کنار رودخانه خیرآباد مشغول استراحت بودند، آیدا و آیدین 9 و 12 ساله به دلیل نرمی‌ خاک کنار رودخانه به قسمت عمیق رودخانه سر می‌خورند فریادهای مادرش نشان از وقع حادثه‌ای تلخ می‌داد. محمدصالح محمودی کارمند بانک ملی دهدشت سریعا خود را به محل غرق شدن می‌رساند به دلیل آشنایی با شنا اول آیدین را نجات می‌دهد بعد از نجات آیدین به سراغ آیدا می‌رود که شرایط خیلی خوبی نداشت پدر بچه‌ها ناخودآگاه خود را به آب انداخت که پدر نیز به دلیل عدم آشنایی کامل به شنا، دچار مشکل شد بعد از بیرون کشیدن آیدا، پدرشان را نیز به سختی بیرون آورد. حالا هر سه نجات پیدا کردند.
    شاید اگر لحظه‌ای به غرق شدن احتمالی این خانواده بیاندیشیم بیشتر به ارزش کار محمودی پی‌ببریم مردی که از وقوع یک حادثه دردناک جلوگیری کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی