عصر بازار

قرعه‌کشی مرحله اول جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران فردا برگزار می‌شود

عصر اعتبار- قرعه‌کشی مرحله اول جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران فردا برگزار می‌شود.

قرعه‌کشی مرحله اول جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران فردا برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این قرعه‌کشی فردا با اعلام 750 نفر برنده از بین 29 میلیون کارت واجد شرایط در سالن حافظ ادارات مرکزی این بانک انجام و نتایج این قرعه‌کشی در روز اول اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.
    اولین جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران آغاز شد که تا 12 شهریور ماه امسال ادامه دارد و دارای دو مرحله قرعه‌کشی میان‌دوره‌ای و قرعه‌کشی نهایی با جوایز ویژه و ارزنده می‌باشد.
    تمامی دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتاب در صورت استفاده از خودپردازهای این بانک در طول دوره جشنواره براساس جدول امتیازبندی اعلام شده در هر دوره مشمول امتیاز گردیده و براساس آن رتبه‌بندی خواهند شد. دارندگان کارت‌های الکترونیک می‌توانند برای اطلاع از امتیاز خود به سایت بانک ملی ایران یا خودپردازهای این بانک مراجعه نمایند.
    گفتنی است در فاصله زمانی 12 بهمن ماه 94 تا 12 فروردین ماه 95، میلیون‌ها مشتری به خودپردازهای بانک ملی ایران مراجعه کرده و با استفاده از کارت‌های بانکی مختلف، مبادرت به دریافت خدمات کرده‌اند که کارت‌های مذکور در مجموع 247 میلیون امتیاز کسب کردند.
    امتیاز مشتریان در پایان مرحله اول، صفر نشده بلکه این امتیازات به دوره‌های بعد منتقل خواهد شد تا مشتریان شانس بیشتری برای برنده شدن در مرحله بعدی داشته باشند.
    مرحله دوم این جشنواره تا 12 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و اسامی برندگان آن همزمان با ولادت امام حسن(ع)، براساس قرعه‌کشی اعلام خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو